زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان:

ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی

رئیس پلیس راه استان زنجان از کشته شدن عابر پیاده حین عبور از عرض خیابان در محور چیر به میانه در اثر برخورد خودروی سواری خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی تمام محور‌های مواصلاتی استان زنجان نیمه سنگین است

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان؛

قلعه سانسیز مرمت می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: قلعه سانسیز در شهرستان طارم مرمت خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان؛

سامانه «راهبر» راه‌اندازی شد

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان از راه‌اندازی سامانه راهبر باهدف دسترسی راحت روستاییان به خدمات پایلوت، کاهش ترافیک و خطرات جاده‌ای در ترددها و کاهش هزینه‌ها در استان و برخی استان‌های کشور خبر داد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان؛

بی‌احتیاطی رانندگان 10 مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از مصدومیت 10 نفر بر اثر دو حادثه رانندگی در محورهای استان زنجان خبر داد.

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان؛

ستاد بازی‌های‌ آسیایی چین و المپیاد ۲۰۲۲ برگزار شد

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ستاد بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین و سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، از سوی این اداره کل راه‌اندازی و نخستین جلسه آن نیز برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: هیچ مسوولیتی بر گردن بهزیستی درخصوص مهدهای کودک نیست و شهروندان مسائل مهدهای کودک از جمله شهریه، مدارک، نحوه‌ مدیریت، مجوزها را از طریق آموزش و پرورش پیگیری کنند.

معاون فنی جهادکشاورزی شهرستان ماهنشان خبر داد:

تولید سالانه ۲ هزار تن گوشت قرمز

معاون فنی جهادکشاورزی شهرستان ماهنشان از تولید بیش از ۲ هزار و ۳۹۳ تن گوشت قرمز در ماهنشان خبر داد و گفت: این میزان بخش قابل توجهی از نیاز استان زنجان را تأمین می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان:

آرامگاه چلبی اوغلو در سلطانیه مرمت اضطراری می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از آغاز عملیات مرمتی اضطراری شامل استحکام‌بخشی، بام‌­سازی، احیای ناودان‌­ها، هدایت آب‌های سطحی، عایق‌کاری رطوبتی و جلوگیری از نفوذ رطوبت در آرامگاه چلبی اوغلو توسط کارشناسان و استادکاران میراث فرهنگی خبر داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان:

۳۴۰ هزار نمونه تست کرونا در استان گرفته شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تاکنون بالغ بر ۳۴۰ هزار نمونه تست کرونا انجام شده که ۸۸ هزار و ۹۵۹ نفر از بیماران مثبت شناسایی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ ابلاغی برای افزایش قیمت روغن واصل نشده است ، گفت: توزیع روغن از طریق فروشگاه‌های بزرگ به دلیل اِعمال کنترل در عرضه است.