مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مبارزه با مستکبرین و مستبدین از ۱۵ خرداد شروع شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مبارزه با مستکبرین و مستبدین، رساندن مردم به عدالت اجتماعی، انتخاب سرنوشت مردم به دست خودشان و تصمیم‌گیری مردم برای خودشان از ۱۵ خرداد شروع شد.

تصویر مبارزه با مستکبرین و مستبدین از ۱۵ خرداد شروع شد

حجت الاسلام و المسلمین حسن بیگدلی در گفت ‌و گو با خبرنگارسایت خبری پرسون از زنجان، با اشاره به ایام ماندگار و تاریخی ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار کرد: مباحث ۱۴ و ۱۵ خرداد هر دو به نوعی به امام راحل ارتباط دارند.

وی با اشاره به فرموده حضرت امام در ارتباط با روز ۱۵ خرداد عنوان کرد: حضرت امام فرمودند من ۱۵ خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می‌کنم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در روز ۱۴ خرداد یعنی روز رحلت حضرت امام خمینی، رهبری عالی را از دست دادند، افزود: فقدان چنین رهبر کبیری برای ملت ایران عزای همیشگی خواهد بود و این مردم برای همیشه داغدار و عزادار چنین فقدانی خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین بیگدلی تاکید کرد: در هر دو مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد، حضرت امام، معیارهای حضرت امام، ویژگی‌های ایشان و حرکتشان وجود دارد.

وی افزود: حضرت امام توانست، در سال ۵۷ خون شهدای ۱۵ خرداد را با مشارکت و مساعدت مردم شریف ایران به ثمر رساند.

حجه الاسلام و المسلمین بیگدلی ادامه داد: ما در سال 57 شاهد به ثمر نشستن مقاومت و مبارزه مردم هم با استبداد داخلی و هم با استکبار خارجی بودیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی با تاکید بر اینکه به پیروزی نشستن انقلاب سال ۵۷ منجر به مبهوت ماندن شرق و غرب شد، تصریح کرد: غرب و شرق هیچ کدام باور نمی‌کردند که شخصیتی همچون امام راحل بتواند از محلی به نام نجف اشرف مدیریت انقلابی کبیر را به دست گیرد و آن را به ثمر رساند.

حجت الاسلام و المسلمین بیگدلی با بیان اینکه همه ملت‌های آزاده و مبارز دنیا، حضرت امام را به عنوان آزادمرد و مبارز علیه استبداد و استکبار می‌شناسند، افزود: مذاهب مختلف و کشورهای منطقه همچون عراق و سوریه امام را به عنوان الگو می‌دانند و از ایشان الگو می‌گیرند.
وی ادامه داد: روز از دست دادن امام راحل روزی بسیار سخت برای دنیا و مبارزین دنیا بود اما خداوند نعمت دیگری را در این روز به جهان اسلام ارزانی داشت و آن انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان سکان‌دار این نظام بوده است.
فاطمه شمشیرگر_ استان زنجان

301673