مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در ویدیو کنفرانس با استان ها:

همسان‌سازی با بیشترین رضایت صورت پذیرفت/ رکورد 15 ساله رشد بیمه‌شده فعال شکسته شد

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: همسان‌سازی حقوق‌ها با کمترین نارضایتی طی سال گذشته صورت پذیرفت.

تصویر همسان‌سازی با بیشترین رضایت صورت پذیرفت/ رکورد 15 ساله رشد بیمه‌شده فعال شکسته شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، علی شیرکانی در نشست خبری که به صورت ویدیوکنفرانس، برگزار شد اظهار کرد: همسان‌سازی اعمال شده کاملاً عدالت‌محورانه بوده، چراکه به هر شخص در هر سطحی که بازنشسته شده بود در پایان 99 یک میزان حقوق پرداخت شد.

وی با بیان این که عدالت در نحوه همسان‌سازی برقرار شده است تاکید کرد: همسان‌سازی به معنای این است که اگر اشخاصی در یک سطح برابر باشند اما در سال‌های متفاوت بازنشسته شده باشند دریافتی یکسان و مشابه‌ای را باید دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در خصوص راهکار ترغیب به جذب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تصریح کرد: برای جذب افراد به صندوق شاید نیاز باشد تک به تک و فرد به فرد صحبت شود و اقناع صورت گیرد تا برای پرداخت وجه میل و رغبت ایجاد شود.

شیرکانی با اشاره به وجود ۱۸۰۰ کارگزاری فعال عنوان کرد: با ایجاد این کارگزاری‌ها تلاش شده است تا بهترین دسترسی‌ها برای عضویت در صندوق فوق برای کشاورزان، روستاییان و عشایر استان‌های مختلف ایجاد شود.

وی با بیان اینکه سامانه جامع GIS در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر پیاده شده است، افزود: ایجاد این سامانه منجر به مشهودتر شدن نقاط قوت و ضعف صندوق شده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه رشد بیمه‌شده فعال صندوق معادل 236 هزار نفر بوده است خاطرنشان کرد: این افزایش در تعداد بیمه‌شده‌های فعال منجر به شکسته شدن رکورد ۱۵ ساله شد.

شیرکانی با بیان اینکه منفعت روستاییان، عشایر و کشاورزان در عضویت این صندوق لحاظ شده است، تصریح کرد: هیچ تبعیضی بین زنان و مردان در این صندوق وجود ندارد و هیچ نگاه مردان و زنانه‌ای نیست.
فاطمه شمشیرگر _استان زنجان

301969