زنجان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان زنجان:

نظارت بر تاسیسات گردشگری تشدید می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان زنجان از افزایش بازدید­های نظارتی از تاسیسات گردشگری به‌ صورت شبانه‌روزی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

فرماندار زنجان از انصراف 45 داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد و گفت: 22 نفر از این افراد پس از انتشار فراخوان و لیست تاییدیه‌ها انصراف داده‌اند، اما تاکنون کسی به لیست اضافه نشده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، از مشاهده یک حلقه مار سمی و خطرناک در یکی از منازل مسکونی شهر زنجان، خبر داد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

اجرای فاز دوم طرح "یاس" کلید خورد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آغاز اجرای فاز دوم طرح یاس"یاران آسیب ستیز" در سطح استان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور ارائه آموزش‌های مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری خبر داد.
روستاییان، کشاورزان و عشایر در نقاط مختلف کشور به علت آسیب‌پذیر بودن و ضعیف بودن نیازمند به حمایت و پشتیبانی هستند لذا در همین راستا صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به منظور حمایت از اقشار ضعیف جامعه و تحت پوشش قرار دادن این قشر زحمتکش ایجاد و راه‌اندازی شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

بودجه تعهدی در سال گذشته تحقق 222 درصدی یافت

بودجه تعهدی کمیته امداد استان زنجان در حوزه خیر و احسان به فضل الهی و همت کارکنان و پای کاربودن مردم شریف و نیکوکار استان 222 درصد طی سال گذشته تحقق یافت.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان:

۷.۵ درصد جمعیت فعال را بیکاران تشکیل می‌دهند

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان از بیکاری ۷.۵ درصدی جمعیت فعال استان خبر داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از رونمایی اثر فاخر ملیله استاد لطفی‌رضایی در نمایشگاه آثار شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی همزمان با هفته جهانی صنایع‌دستی، خبر داد.

در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت زنجان:

712 واحد مسکونی در دست احداث است

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان از در حال ساخت بودن ۷۱۲ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۳۶۸ واحد در گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد خبر داد.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان خبر داد:

ارزش بیش از 416 میلیارد ریالی معاملات هفته گذشته بورس

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان از وضعیت معاملات انجام شده در بورس منطقه زنجان طی هفته گذشته خبر داد و گفت: ارزش این معاملات به بیش از ۴۱۶ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال رسید.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان:

پیش‌بینی یک هزار و ۶۳ شعبه اخذ رای/ افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان از پیش‌بینی یک هزار و ۶۳ شعبه اخذ در این استان خواهد بود خبر داد و گفت: این تعداد نسبت به انتخابات گذشته که ۹۲۶ شعبه بود، افزایش حدود ۱۵ درصدی دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

میزان پرداخت صدقه 30 درصد افزایش یافت

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: میزان پرداخت صدقه توسط خیران زنجانی در سال گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مردم میدان‌دار عرصه انتخابات هستند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با بیان اینکه امروز روز حضور در میدان بوده گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف مهم و همگانی است.