رییس هیات ترای اتلون (ورزش های سه گانه) استان:

زنجان نایب قهرمان مسابقات امدادی آکو اتلون ایران شد

رییس هیات ترای اتلون (ورزش های سه گانه) استان زنجان، از قرار گرفتن زنجان در سکوی دوم طی نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی امدادی آکو اتلون (دو، شنا و دو) جوانان ایران خبر داد.

تصویر زنجان نایب قهرمان مسابقات امدادی آکو اتلون ایران شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، علی مشهدلو، افزود: این مسابقات روز گذشته /دوشنبه ۲۴ خرداد ماه جاری/ با شرکت قریب به ۱۰ تیم از استان‌های مختلف کشور به میزبانی قم برگزار شد.

وی، اظهار داشت: تیم زنجان با ترکیب ورزشکاران منتخب "پوریا شامی، مهدی انصاری و امیرحسین نصیری" در این رقابت‌ها به مصاف حریفان رفت و نشان داد که در این بخش از ورزش‌های سه گانه نیز حرف برای گفتن دارد.

مشهدلو، افزود: در مسابقات قهرمانی آکو اتلون کشوری نیز که روز یکشنبه /۲۳ خرداد ماه جاری/ به صورت انفرادی و با شرکت قریب ۴۵ ورزشکار در قم برگزار شد پوریا شامی به نشان طلا رسید و مهدی انصاری نیز توانست مدال نقره را ازآن خود کند.

دبیر هیات ترای اتلون (ورزش های سه گانه) استان زنجان گفت: مسابقات انفرادی آکو اتلون مردان جوان در قم به ترتیب در مسافت های 2/5 کیلومتر دو، یک کیلومتر شنا و 2/5 کیلومتر دو، برگزار شد.

کیوان سائلی و علی مشهدلو، به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست، ورزشکاران اعزامی از زنجان به این دوره از مسابقات را هدایت و همراهی می‌کردند.

منبع: ایرنا

305635