زنجان

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان خبر داد:

مالکیت افزون بر ۸۰ درصد تخت‌های بیمارستانی در اختیار کرونایی‌ها

رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بیش از ۸۰ درصد تخت‌های بیمارستانی شهرستان زنجان توسط بیماران مبتلا به کرونا اشغال شده است.
مدیر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری:

پای ۱۱ بانوی زنجانی به پارلمان شهری گشوده شد

مدیر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری زنجان گفت: تعداد ۱۱ نفر خانم موفق به کسب رای اعتماد مردم برای حضور در پارلمان شهری شدند.
به منظور برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید محقق شد؛

جمع‌آوری افزون بر ۳۰۰ هزار سند از شهدای زنجان

مسوؤل مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از جمع‌آوری افزون بر ۳۰۰ هزار سند از شهدای زنجان به منظور برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید این استان خبر داد.
سرپرست شهرداری زنجان:

برپایی ایستگاه های صلواتی ممنوع شد

سرپرست شهرداری زنجان از ممنوع شدن برپایی ایستگاه‌های صلواتی ممنوع باتوجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد.
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از متکر می‌تواند جامعه را از بی‌تفاوتی و بی‌تحرکی نجات داده گفت: این مهم همچون طبیبی دلسوز به مداوای بیماری‌های اجتماعی می‌پردازد و از کج‌روی و انحراف جلوگیری می‌کند.
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان خبر داد:

اجرایی شدن طرح آمارگیری از کارگاه‌های صنعتی دارای 10 نفر نیرو و بیشتر

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان از اجرا شدن طرح آمارگیری از کارگاه‌های صنعتی دارای 10 نفر نیرو و بیشتر در سال جاری از 26 تیر تا 10 مهر و همزمان با سراسر کشور به صورت مراجعه حضوری و با رعایت کامل و دقیق ‌پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
استاندار زنجان با بیان اینکه اولویت اول و اضطراری و ضروری در شرایط کنونی رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونایی است گفت: در این شرایط افراد نباید به سلامت خود و جامعه بی‌تفاوت باشند و توجه عزاداران حسینی نیز در مراسم ایام محرم بسیار ضروری است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

ویژه‌برنامه‌های عاشورایی در زنجان اعلام شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان با ویژه‌برنامه‌های مختلف هر شب با محوریت سخنرانی موضوعی درباره حماسه عاشورا در کنار عزاداران خواهد بود.