مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

افزون بر ۱۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان توزیع شد

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از توزیع بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان زنجانی از زمان آغاز اجرای طرح احسان حسینی خبر داد.
تصویر افزون بر ۱۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان توزیع شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از توزیع بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان زنجانی از زمان آغاز اجرای طرح احسان حسینی خبر داد.

صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای پویش ملی و معنوی اطعام و احسان حسینی که از ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی از طریق کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مشارکت خیران تهیه و بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان توزیع شده است.

او با بیان اینکه اطعام و احسان حسینی در ۲ بخش توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود، افزود: تمامی فعالیت‌های این نهاد چه در بحث طبخ و توزیع غذای گرم و چه در تأمین بسته‌های معیشتی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حفظ عزت نفس و کرامت انسانی افراد انجام می‌شود.

صفری گفت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، گوشت قربانی و اقلام بهداشتی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: همشهریان می‌توانند کمک‌ها و نذورات خود را در قالب طرح‌های احسان و اطعام حسینی از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷*ب ا تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و همجنین از طریق تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ تا پایان ماه صفر جهت تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به نیت بانیان به خانواده‌های نیازمند به کمیته امداد استان زنجان واریز کنند.

منبع: کمیته امداد

333116