جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد:

حل معضل بی‌آبی 34 روستا با دستان پرتوان قرارگاه پیشرفت سپاه

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از حل مشکل آب شرب 34 روستا توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان خبر داد.
تصویر حل معضل بی‌آبی 34 روستا با دستان پرتوان قرارگاه پیشرفت سپاه

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، جلال غورقانلو جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از حل مشکل آب شرب 34 روستا توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان خبر داد.

جلال غورقانلو اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹در زمینه تامین آب شرب فعالیت داشته است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این قرارگاه سه منطقه محروم را مورد توجه خود قرار داده است، عنوان کرد: در شهرستان زنجان دهستان «قره‌پشتلو»، در شهرستان خدابنده دهستان «شیوانات» و در شهرستان ماهنشان دهستان «اوریاد» مورد توجه این قرارگاه بوده است.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نسبت به رفع مشکل کمبود و تامین آب شرب به تعداد ۳۴ روستا کرده است، بیان کرد: برای اجرای طرح‌های آبرسانی در طول چهار سال، ۳۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که از این میزان ۱۶ میلیارد ریال از طرف قرارگاه و ۱۵ میلیارد ریال توسط شرکت آب و فاضلاب و ۸ میلیارد ریال توسط خودیاری اهالی روستاها تامین شده است.

غورقانلو از احداث ۲۳ هزار و ۲۵۰ متر، احداث خط انتقال آب شرب و ۲۱ هزار و ۴۰۰ متر شبکه توزیع آب در این ایام خبر داد و افزود: ۱۲ مورد احداث و مرمت مخزن آب شرب و بهسازی و مرمت، لایروبی چشمه و قنات به تعداد ۲۳ حلقه نیز در این چهار سال انجام شده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: پنج مورد حفر چاه، چهار مورد اجرای ایستگاه پمپاژ آب، سه مورد اجرای اتاق فرمان و یک مورد احداث ساختمان آب شیرین کن از دیگر اقدامات این ایام است.

منبع: فارس

333130