جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

24 تن گندم قاچاق کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 24 تن گندم خارج از شبکه توزیع به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد.
تصویر 24 تن گندم قاچاق کشف شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 24 تن گندم خارج از شبکه توزیع به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد.

ایرج خانی‌پور اظهار کرد: در پی خبری مبنی بر اینکه، افرادی در سطح شهر زنجان اقدام به جمع‌آوری مقادیری گندم می‌کنند، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی، به همراه نمایندگان فرمانداری، جهاد کشاورزی، اداره کل غله، سازمان صمت و خدمات بازرگانی از چهار انبار بازدید و در بازرسی از آنجا مقدار 24 تن گندم احتکار شده را کشف کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی گندم کشف شده بنابر اعلام کارشناسان بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در همین راستا پرونده تشکیل شده و به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

خانی‌پور همچنین از کشف بیش از هزار قطعه مرغ فاقد مجوز حمل در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: مأموران یگان امداد شهرستان هنگام گشت‌زنی و کنترل محور «قیدار - ابهر» به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در این راستا خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در زنجان خبر داد و افزود: ماموران انتظامی با گشت زنی هدفمند و انجام اقدامات پیشگیرانه و اقدامات اطلاعاتی طی 72 ساعت گذشته 12 سارق از جمله سارق منزل، محتویات و قطعات خودرو، باغات، سیم و کابل و تعداد 10 خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

خانی‌پور افزود: در این خصوص ۱۱ فقره اموال مسروقه از جمله خودرو، محتویات و قطعات خودرو، سیم و کابل و مزارع و مقدار ۶۶۵گرم انواع مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی کشف و متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تأکید بر رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیسی از سوی شهروندان در حفاظت و حراست از اموال شخصی خود افزود: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

منبع: فارس

332588