عضو کمیسیون عمران مجلس:

اراده رئیس‌جمهور برای ساخت یک میلیون مسکن در کشور

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عزم دولت برای حل مشکل مردم در حوزه مسکن جدی است.
تصویر اراده رئیس‌جمهور برای ساخت یک میلیون مسکن در کشور

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، البرز حسینی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عزم دولت برای حل مشکل مردم در حوزه مسکن جدی است.

البرز حسینی اظهار داشت: با توجه به قانون مصوب شده در مجلس شورای اسلامی امکان اجرای طرح ساخت یک میلیون مسکن به صورت سالانه در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه این طرح برای اجرا آماده است، افزود: با توجه به مشکلاتی که در حوزه مسکن وجود دارد، که عزم دوات برای حل مشکل مردم جدی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به معرفی و انتخاب وزیر راه و شهرسازی به نظر می‌رسد آقای رئیس جمهور به قولی که داده است اهتمام داشته و این طرح اجرایی می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز به دولت برای احداث مسکن کمک خواهد کرد تا نیازها و مشکلات مردم حل شود.

حسینی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت مسکن و اجاره غیر واقعی و بسیار زیاد است، افزود: یکی از مهمترین مشکلات مردم نداشتن مسکن است که دولت می‌تواند این مشکل را حل کند.

وی یادآور شد: مشکلات امروز حوزه مسکن ناشی از سوء مدیریت است که دولت جدید می‌تواند این خلا را پر کرده و مردم را صاحبخانه کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در حال حاضر دلال بازی در حوزه مسکن مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده است که باید با کار مدیریتی و نظارتی مشکل این بخش حل شود.

منبع: موج رسا

333129