خوزستان

با حضور ویدئو کنفراس رییس جمهوری انجام شد:

کلنگ‌زنی 17 طرح صنعتی و خدماتی در منطقه آزاد اروند

۱۷ طرح صنعتی ، زیربنایی و خدماتی به ارزش بیش از ۹ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری داخلی و ۱۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری و حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در منطقه آزاد اروند بهره‌برداری و کلنگ زنی شدند.
استاندار خوزستان گفت: صندوق‌های آرا در شهرستان اهواز الکترونیکی – دستی بوده و مجموع آنها بیش از ۱۸۵ صندوق رأی که بیش از ۱۰۰ صندوق الکترونیکی و حدود ۸۵ صدوق دیگر دستی است.
حجت اله مهدیان که به همراه عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال و حجت اله میرزایی معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بازدید از چند پروژه ملی و استانی به استان خوزستان سفرکرده است ،گفت: برای بررسی مشکلات اشتغال در این استان آماده همکاری با دستگاه های استانی هستیم.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم خوزستان گفت: من از طرف جوانان برخاسته و برای پیاده سازی اهداف گام دوم رهبر معظم انقلاب به شما قول می‌دهم، خوزستان در دولت سلام پیشرو و جزو ۲ مرکز اصلی توجه دولت است.
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز خبر داد؛

تعیین نوع دوز دوم واکسن کرونا بر اساس موجودی

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در خصوص احتمال متفاوت بودن واکسن‌های دریافتی در مرحله اول و دوم، گفت: تزریق دوز دوم واکسن بر اساس موجودی واکسن کرونا و دستورالعمل‌ها انجام خواهد شد.
سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور خبر داد:

3 شهر خوزستان در بین شهرهای گرم جهان

سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته سه شهر خوزستان از نظر دمایی رکورد جهانی زدند، گفت: بنابراین در روزهایی که سه شهر گرم در دنیا در خوزستان بودند، بدون خاموشی وضعیت شبکه را مدیریت کردیم.
نماینده شادگان عنوان کرد:

عمده‌ترین مشکل شادگان اشتغال است

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: عمده ترین مشکل ما در شادگان اشتغال است و در این زمینه گرفتاری های جدی در شهرستان داریم.