ثبت رکورد تولید آسفالت در سازمان عمران شهرداری اهواز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز با اشاره به آسفالت ۷۸۰ مترمربع آسفالت توسط این سازمان، گفت: با تولید یک هزار و ۴۱۷ تن آسفالت طی یک روز کاری، رکورد ویژه‌ای در میزان تولید آسفالت برای سازمان عمران شهرداری اهواز ثبت شد.
تصویر ثبت رکورد تولید آسفالت در سازمان عمران شهرداری اهواز

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید سعیدی اظهار کرد: با توجه به اینکه آسفالت معابر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان و از اولویت‌های شهرداری در سال جاری است، تلاش کردیم میزان تولید آسفالت را افزایش دهیم تا بتوانیم نیاز شهر را رفع کنیم.

وی افزود: دو کارخانه تولید آسفالت مستقر در سازمان عمران در دو شیفت ۱۰ ساعته در حال فعالیت هستند و هر روز تلاش می‌شود میزان تولید از روز قبل و با توجه به نیازمندی و توان تیم‌های عملیات آسفالت بیشتر شود، بر همین اساس با تلاش کارکنان سازمان عمران توانستیم در یک روز کاری یک هزار و ۴۱۷ تن آسفالت تولید کنیم که در نوع خود یک رکورد ویژه محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز ادامه داد: سازمان عمران شهرداری اهواز به صورت شبانه‌روزی در حال تولید آسفالت است و از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع یکصد و ۲۷ هزار و ۳۱۹ تن آسفالت در این سازمان تولید شده و با استفاده از آن مساحتی بالغ بر ۷۸۰ هزار مترمربع آسفالت شده است.

سعیدی اضافه کرد: علاوه بر سازمان عمران شهرداری اهواز شهرداری اهواز با ده پیمانکار برای عملیات آسفالت قرارداد منعقد کردیم که آن‌ها نیز در کنار سازمان عمران به اجرای عملیات آسفالت در مناطق مختلف اهواز مشغول هستند.

وی اضافه کرد: از یک هزار و ۴۱۷ تن آسفالت تولید شده، طی یک روز مساحتی بالغ بر هشت هزار و ۷۰۰ مترمربع شامل بلوار مدرس حدفاصل پل ولایت تا میدان چهار اسب، خیابان ۲۲ بهمن، خیابان ۴ و۱۱ شرقی و کرخه ۴ و ۵ در کیانپارس و خیابان نفت ۴ در گلستان آسفالت شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز تصریح کرد: سازمان عمران به عنوان بازوی اجرایی شهرداری در اجرای فعالیت‌های عمران به ویژه عملیات آسفالت تمام تلاش خود را برای بهتر شدن شرایط شهر اهواز انجام خواهد داد، علاوه بر آن با توجه به بعد مسافت و احتمال سرد شدن آسفالت در تلاش هستیم یک کارخانه آسفالت جدید در غرب اهواز ایجاد کنیم.

منبع: ایمنا

546621