خوزستان

رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان جاده‌ای کالای خوزستان علت اصلی قیمت بالای سیمان در بازارهای استان را عرضه توسط دلالان عنوان کرد و گفت: رانندگان حمل و نقل و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان مقصر قیمت بالای سیمان در بازارها نیستند.
مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان با اشاره به تشکیل توده گرد و خاک روی کشور عراق از بعد از ظهر امروز پنج شنبه و تاثیر آن بر استان خوزستان، هشدار سطح زرد صادر کرد.
تاکید معاون استاندار خوزستان:

اشد مجازات برای استفاده‌کنندگان از سلاح

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: کسانی که با استفاده از سلاح و تیراندازی در آیین‌ها، نظم و امنیت عمومی را به هم می‌زنند منتظر برخورد شدید باشند.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه برداشت گندم در استان همچنان ادامه دارد گفت: خرید تضمینی گندم از کشاورزان خوزستان به ۷۵۰ هزار تن رسید.
فرمانده انتظامی اهواز گفت: ۲۵۰ دستگاه رمز ارز غیرمجاز (ماینر) به ارزش ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال روز چهارشنبه توسط ماموران انتظامی در شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در خصوص امکان ورود کشتی‌های هندی به بندر خرمشهر گفت: هیچ کشتی‌ای از کشور هند در بندر خرمشهر پهلو نمی‌گیرد و نگرفته است.