خوزستان

مدیر بازار برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: میزان برق تولیدی خوزستان در سه ماه نخست امسال ۴.۴ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته و انرژی مصرفی در این مدت حدود ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.
کارشناس ارشد معماری و عضو انجمن دوستداران و پژوهشگران دزفول با تاکید بر لزوم افزایش آگاهی شهروندان برای احیای بافت تاریخی این شهر گفت: بافت تاریخی دزفول اثر گرانبهایی است که تاریخ، فرهنگ، دانش معماری و شهرسازی پیشین این شهر را نشان می‌دهد.
با حضور ویدئو کنفراس رییس جمهوری انجام شد:

کلنگ‌زنی 17 طرح صنعتی و خدماتی در منطقه آزاد اروند

۱۷ طرح صنعتی ، زیربنایی و خدماتی به ارزش بیش از ۹ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری داخلی و ۱۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری و حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در منطقه آزاد اروند بهره‌برداری و کلنگ زنی شدند.
استاندار خوزستان گفت: صندوق‌های آرا در شهرستان اهواز الکترونیکی – دستی بوده و مجموع آنها بیش از ۱۸۵ صندوق رأی که بیش از ۱۰۰ صندوق الکترونیکی و حدود ۸۵ صدوق دیگر دستی است.
حجت اله مهدیان که به همراه عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال و حجت اله میرزایی معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بازدید از چند پروژه ملی و استانی به استان خوزستان سفرکرده است ،گفت: برای بررسی مشکلات اشتغال در این استان آماده همکاری با دستگاه های استانی هستیم.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم خوزستان گفت: من از طرف جوانان برخاسته و برای پیاده سازی اهداف گام دوم رهبر معظم انقلاب به شما قول می‌دهم، خوزستان در دولت سلام پیشرو و جزو ۲ مرکز اصلی توجه دولت است.