قتل عمد مرد موتور سوار در امیدیه

با کشف گره قتل عمد در امیدیه قاتل این جنایت دستگیر شد.
تصویر قتل عمد مرد موتور سوار در امیدیه

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی رحیمی پور فرمانده انتظامی امیدیه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف فوتی فی مابین یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر میانکوه به امیدیه ماموران پاسگاه انتظامی میان کوه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: خانواده متوفی (راکب موتورسیکلت) به محض اطلاع از هویت راننده اعلام داشتند که راننده خودرو دارای اختلافات قبلی با متوفی بوده و احتمال تعمدی بودن تصادف وجود دارد بلافاصله موضوع به صورت ویژه با هماهنگی مقام قضائی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: راننده پژو در ابتدا منکر تصادف عمدی شده فلذا مأموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی، و بازبینی دوربین های سطح شهر مشخص شد که راننده خودروی سواری به مدت طولانی در حال تعقیب راکب موتوسیکلت می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه تصریح کرد: پس از بازجویی ها و تحقیقات به عمل آمده، متهم دستگیر شده لب به اعتراف گشوده و صراحتا به قتل اعتراف کرد.

سرهنگ رحیمی پور با اشاره به اینکه قاتل علت و انگیزه خود را از قتل، اختلاف شخصی عنوان داشت، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: رکنا

548364