خراسان شمالی

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک خراسان شمالی گفت: طی شش ماهه نخست امسال تعداد ۴ هزار و ۶۴۳ عقد ازدواج در ۳۵ دفتر ازدواج سطح استان ثبت‌شده است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی به پرونده تخلفات مالی و اداری اعضای شورای شهر چناران شهر اشاره کرد و گفت: پس از بررسی این پرونده ۴ عضو شورای شهر چناران شهر لغو عضویت شدند.
نرخ نامه جدید بلیت پروازهای داخلی کشور، برای پرواز بجنورد به تهران سقف و کف جدید قیمتی را تعیین کرده که نشان از افزایش محسوس و قابل‌توجه قیمت، در این مسیر پروازی یک ساعته را دارد.
انتصاب مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی؛

«سیدی» به‌جای «عباس زاده» آمد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، سید احمد سیدی را به‌عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی منصوب کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: در خطبه‌های نمازجمعه بجنورد گفتم کسانی که جامعه را ناامن می‌کنند باید زندگی آن‌ها ناامن شود، منظورم کسانی بود که روی مردم چاقو و قمه می‌کشند و تعرض می‌کنند اما یک رسانه از صحبت‌های من با شیطنت سوءبرداشت کرد و همین برداشت نادرست و ناصواب به‌سرعت در رسانه‌های مختلف بازنشر شد.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو، با اشاره به پروژه مهم رینگ شمالی شهر بجنوردشامل روستاهای مسیر و مناطق کمتر برخوردار مرکز استان برای بهره‌مندی از آب سد شیرین دره گفت: این پروژه در سال ۱۳۹۷ جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی قرار گرفت و این دفتر قول می‌دهد تا پروژه تا در سال ٩٩ به بهره‌برداری برسد.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه در اربعین نباید ساکت باشیم؛ بلکه باید یک مراسم نمادین و محوری داشته باشیم، افزود: در این راستا می‌توان پایگاه‌هایی در سطح شهر به همراه صوت مداحی و البته بدون پذیرایی راه‌اندازی کرد تا در شهر فضای اربعین منعکس شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی از اتمام ساخت ۴ هزار و ۹۵۴ واحد مسکونی سیل‌زدگان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۳۶ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان در این حوزه تسهیلات ارائه شده است.