خراسان رضوی

در دیدار مدیران ارشد سازمان همیاری و اداره کل استاندارد استان مطرح شد ؛

ارتقاء ظرفیت آزمایشگاه سوخت سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در دیدار با سرپرست اداره کل استاندارد استان از آمادگی برای توسعه و ارتقاء ظرفیت‌های آزمایشگاه تخصصی کنترل فرآورده‌های نفتی سازمان در جهت افزایش، بهبود و ایجاد تسهیل خدمات دهی در این حوزه خبر داد.
رییس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی فریمان گفت: موزه قند این شهرستان در حال آماده سازی است و پس از تجهیز و تکمیل راه اندازی خواهد شد.
درجلسه مشترک مسئولان سازمان همیاری و بانک توسعه تعاون استان مطرح شد؛

استفاده ازظرفیت بانک برای تامین مالی فعالیت های سازمان همیاری

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در دیدار با مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان در خصوص همکاری‌های مشترک در حوزه امور بانکی و تامین مالی در جهت ارائه خدمات و تامین نیازهای حوزه شهری و شهرداری‌ها تاکید کرد.
هم‌زمان با روز ملی بهره‌وری و در همایش ششمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی، از برگزیدگان با اهدای تندیس‌های نقره‌ای و برنزی تجلیل شد که طی آن مجتمع فولاد خراسان موفق به کسب تندیس نقره‌ای دو ستاره شد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ٢٠ ساختمان مسکونی در آتش سوزی روستای زشک شاندیز گرفتار حریق شد.
در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهردای‌های خراسان رضوی با شهردار منطقه 9 مشهد عنوان شد؛

سازمان همیاری شهرداری‌ها خدمت‌رسانی را گسترش خواهد داد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در دیدار با شهردار منطقه 9 شهرداری مشهد، گسترش کیفی و کمی خدمات دهی به شهرداری‌ها را یکی راهبردهای این مجموعه عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در دیدار با مسئولان بانک تجارت در مشهد مقدس از برنامه ریزی برای شناسایی ظرفیت‌های سیستم های بانکی استان به منظور انجام هر چه مطلوب تر فعالیت‌ها و ارائه خدمات به حوزه مدیریت شهری خبرداد.
مشکلات اقتصادی و موانع تولید در شهرستانهای جغتای، جوین و خوشاب روز چهارشنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل فرمانداری جغتای به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بررسی و تصمیمات لازم برای حل آنها اتخاذ شد.
سرپرست هیات جودو خراسان رضوی بر نقش موثر و تلاش تمامی دست اندرکاران این هیات و حمایت اهالی جودو استان در انتخاب به عنوان برترین هیات ورزشی استان تاکید کرد.
در جلسه هیات امناء موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری تاکید شد:

ارائه خدمات مشاوره در طرح های توجیهی گردشگری شهرداری‌های خراسان رضوی

در جلسه هیات امنای موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی بر لزوم برنامه ریزی این شرکت در جهت ارائه خدمات تخصصی به عنوان مشاور طرح های توجیهی شهرداری‌های استان در حوزه گردشگری تاکید شد.
مدیرعامل سازمان همیاری در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان عنوان کرد:

همه ظرفیت ها در خدمت مانع زدایی و پیشبرد برنامه های سازمان همیاری

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان بر استفاده از کلیه ظرفیت‌های ادارات و نهادهای مختلف در جهت مانع زدایی و تحقق رسالت‌های این نهاد در راستای ارتقاء مدیریت شهری استان تاکید کرد.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در پویش شهر مهربانی در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۷۰ هزار پرس غذای گرم و حدود ۳۰ هزار بسته معیشتی در مناطق حاشیه و کم برخوردار شهر توزیع و نزدیک به ۳۰ میلیون تومان حساب دفتری تسویه شد.