خراسان رضوی

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اعلام کرد که امسال بجای برپایی نمایشگاه عرضه کالای بهاره، مراکز عرضه مستقیم کالای اساسی و تنظیم بازار در مشهد ایجاد می‌شود.
رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی گفت: "مهشید اشتری" بانوی ورزشکار مشهدی توانست پیراهن تیم ملی را برای مسابقات برون‌مرزی تنیس روی میز به دست آورد.
مسئولان بهداشتی خراسان رضوی با اعلام کاهش 11 درصدی تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در این استان تاکید کرد که همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون نقش موثری در ادامه این روند کاهشی خواهد داشت.
مدیر عامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: هنوز وضعیت برگزاری بازی ایران و لبنان در مشهد مشخص نشده و ورزشگاه امام رضا(ع) صرفا به عنوان یک گزینه برای میزبانی این دیدار مطرح است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اعلام کرد که براساس مصوبه استانداری خراسان رضوی و شورای مبارزه با مواد مخدر استان،جمع‌آوری سه هزار معتاد متجاهر بر عهده شهرداری مشهد است.
معاون روابط کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛

یکی از دغدغه‌های امروز ما بحث تعیین حقوق و دستمزد کارگران است


معاون روابط کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد که امروز جامعه کار و تولید ما به‌عنوان جبهه اصلی جنگ اقتصادی تلاش می‌کند چرخ اقتصادی کشور بچرخد که خوشبختانه در سال‌هایی که گذشت، با همه توان کار و تولید توانستیم امید دشمنان را ناامید کنیم.