تعامل بین‌بخشی برای تحکیم بنیان خانواده در مشهد مقدس؛

طرح «پیوند ماندگار» فعالیت خود را آغاز کرد

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از آغاز طرح «پیوند ماندگار» با محوریت شهرداری مشهد، دانشگاه علوم پزشکی و آستان قدس رضوی خبرداد.
تصویر طرح «پیوند ماندگار» فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش پرسون، مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه یکی از سرفصل‌های ماموریتی تعریف شده برای معاونت اجتماعی شهرداری مشهد، موضوع ازدواج و تحکیم خانواده است، اظهار کرد: برهمین اساس، تفاهمنامه‌ای بین شهرداری مشهد، دانشگاه علوم پزشکی و آستان قدس رضوی برای اجرای طرح «پیوند ماندگار» منعقد شد.

وی گفت: افراد پیش از ازدواج و در مرحله پس از مراجعه به مرکز بهداشت، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در این طرح اقدام نمایند؛ طرحی که معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی متولی آن بوده و در فرهنگسرای امت برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه اولین جلسه کارگاه آموزشی طرح پیوند ماندگار، روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور ۵۶‌ زوج برگزار شد، افزود: محوریت آموزش‌های این طرح، مهارت‌های زندگی و دانش خانواده، احکام و اخلاق بوده و تمرکز خدمات‌رسانی شهرداری در این طرح، مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است.

ابراهیمی تصریح کرد: در ادامه طرح پیوند ماندگار، افراد پس از عقد، برای تداوم آموزش‌ها، به عضویت باشگاه «باهم» درمی‌آیند و فرآیند یکساله آموزش آنها شروع می‌شود.

منبع: پرسون

717952