خراسان رضوی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی از کشف بیش از 400 هزار قطعه مواد محترقه و بازداشت 46 متهم در خراسان رضوی طی عملیات 72 ساعته پلیس خبر داد.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در تشریح دلیل نام‌گذاری روز ولادت امام زمان (عج) بنام روز جهانی مستضعفین اعلام کرد که آن جا که این روز عزیز بنام روز مستضعفین نام‌گذاری و اطعام مؤمنین در عید غدیر و نیمه شعبان بسیار توصیه شده است،
معاون وزیر امور خارجه در دیدار با مشهد اعلام کرد که  از توسعه دیپلماسی شهری شهرداری مشهد با شهرهای کشورهای همسایه به ویژه آسیای میانه حمایت می‌کنیم و یکی از اولویت‌های دولت سیاست همسایگی است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی اعلام کرکه این پرواز صبح امروز از تهران به سمت بیرجند انجام شد که به دلیل شرایط جوی موفق به فرود در فرودگاه شهید کاوه بیرجند نشد و در مشهد به زمین نشست.
رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد که 5 شهر خراسان رضوی (بردسکن، قوچان، کلات، کوهسرخ و نیشابور) در وضعیت قرمز قرار دارد.
سخنگوی شورای شهر مشهد اظهار داشت که با توجه به وضعیت کرونایی کشور و همچنین محدودیت‌هایی که طی دو سال اخیر در مشهد وجود داشته، پیش‌بینی می‎شود مشهد در نوروز ۱۴۰۱ پذیرای بیش از ۱۰ میلیون زائر باشد.
قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی اعلام کرد با هماهنگی ستاد ملی کرونا میزان دقیق تعداد دوز تزریق شده واکسن برای مراکز فروش بلیت و خدمات‌دهی در مبادی ورودی مشهد تعیین و اطلاع‌رسانی گسترده انجام شود.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اعلام کرد که تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در اقدامی اطلاعاتی ۳ محموله مواد مخدر به مقدار 507 کیلو گرم که به وسیله خودروهای سواری و در ۳ محور به مقصد مشهد قاچاق می شد را توقیف کردند.
وزیر اقتصاد و دارایی در جمع خبرنگاران:

به  دنبال تسهیل دریافت اقامت در کشور برای متقاضیان هستیم

وزیر اقتصاد گفت: در طرح مصوب کمیسیون اقتصادی به هئیت دولت پیشنهاد شده تا سقف میزان آورده افراد برای دریافت اقامت در کشور از 250 هزار دلار به 100 هزار دلار یا یورو تغیر یابد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

حفظ بازارهای صادراتی مهتم از بازار جدید است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که هر چقدر صادرات کالا در کشور رونق گیرد، اطمینان از ارزآوری محصولات بیشتر شده و حفظ بازارهای صادراتی برای صادرکنندگان باید مهم‌تر از پیدا کردن بازارهای جدید باشد.



رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی طبق تاکیدات تولیت این آستان در استمرار موکب‌داری در طول ایام سال و ارائه خدمات فرهنگی در کنار خدمات اجتماعی به زائران، این سازمان بر آن شده است نمایشگاهی را در ایام نوروز با عنوان «ایستگاه بهار زندگی» در مسیر پیاده راه آیت‌الله طبسی حرم مطهر رضوی راه‌اندازی کند.