معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی:

۲۰ هزار نیروی انتظامی حافظ امنیت برگزاری انتخابات/ ممنوعیت راه اندازی کارناوال و کاروان تبلیغاتی در سطح شهر

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار نفر در سه لایه در محل شعب اخذ رای از نظم و امنیت انتخابات محافظت می کنند.
تصویر ۲۰ هزار نیروی انتظامی حافظ امنیت برگزاری انتخابات/  ممنوعیت راه اندازی کارناوال و کاروان تبلیغاتی در سطح شهر

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهدی امروز ظهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تمامی زیرساخت ها و مولفه های لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در در روز ۸ تیرماه آماده شده است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی توجیه و تقسیم کار شده است گفت: دستگاه های اطلاعاتی و نظارتی با اشراف به موضوعات مدنظر مشغول رصد و تامین‌ امنیت در سراسر کشور هستند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با اعلام اینکه ۲۰ هزار نیروی ناجا از امنیت انتخابات و نظم شعب در سطح استان حراست می کنند گفت: لایه اول در داخل شعب به منظور حفاظت از صندوق، یک نفر در فضای داخل به منظور حفظ نظم عمومی و یک نفر در ورودی محل اخذ رای مستقر خواهند شد.

زهدی با تاکید بر اینکه حفاظت از زیرساخت های برگزاری انتخابات در دستور کار است عنوان کرد: موارد مهمی همچون برق و فیبر نوری از جمله مهم ترین زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات است‌.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد کارناوال و برقراری کاروان در سطح شهر ممنوع است گفت: براساس مصوبه شورای امنیت هیچ کارناوالی در سطح شهر حق تردد و انسداد مسیرها را ندارد.

زهدی با اشاره به تغییر محل برگزاری سخنرانی یکی کار کاندیداهای ریاست جمهوری در مشهد خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ممنوعیت های دوران تبلیغات برگزاری جلسات و اجتماعات در فضای باز و غیرقابل کنترل است که به همین منظور مکان سخنرانی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری از میدان شهدا به ورزشگاه تختی تغییر پیدا کرد.

منبع: پُرسون

694112

مطالب مرتبط