تهران

سخنگوی صنعت برق، عمل کردن رله حفاظتی پست نیروگاه شهید رجایی بر اثر برخورد صاعقه را علت قطعی برق در برخی نقاط تهران در یکشنبه شب اعلام کرد.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه برخی القای شبهه غلط می‌کنند، گفت: بی‌حجابی گناه محض است در حالی که مردم باید حرمت امام حسین(ع) را نگه دارند و از این رو باید از عادی‌سازی جلوگیری کرد.
معمولاً در شهرهای بزرگ و پررفت‌وآمد دنیا، هتل‌های لوکس و مجللی دیده می‌شود؛ تهران پایتخت کشورمان نیز از این قاعده پیروی می‌کند. مسافرانی که سفر به تهران دارند، انتظار بالایی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهر، دارند. در تهران هتل‌های متنوعی وجود دارد، اما ما می‌خواهیم به معرفی یکی از بهترین هتل‌های نوساز تهران، هتل ویستریا تهران بپردازیم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از بازداشت مدیر و کارمند بانک در دماوند به علت ارائه خدمات به خانم بی‌حجاب با دستور مدعی العموم خبر داد.  وی ادامه داد: مدیران و مسؤولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌حجابی یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، در اجرای مواد ۱ و ۲ و ۳ و ۴ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به وی تذکر دهند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در همه کشورهای دنیا با رسیدن به این سطح از اشعه فرابنفش، مسئولان، شهرها را تعطیل می‌کنند تا مردم با ماندن در خانه سلامتی خود را تضمین کنند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران خبر داد؛

اجرای معاینه فنی خودروها در درب منازل

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: در این طرح واحدهای سیار معاینه فنی در مجتمع و سازمان‌ها حاضر می‌شوند و اقدام به صدور برگه معاینه فنی خودروها می‌کنند.
رئیس اداره کل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی با اعلام خبر پلمب 8 واحد مشاور املاک در پردیس گفت: با دلالی برخی املاکی‌ها، حق کمیسیون‌ها افزایش یافته و اقدامات انجام شده، موجب افزایش قیمت مسکن و اجاره‌بها شده است.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای منزل و زورگیر در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از مواجه‌شدن با مدارک و مستندات ارائه شده توسط مأموران پلیس آگاهی لب به اعتراف گشودند.
پرسون از یک اقدام شهرداری منطقه 5 تهران گزارش می دهد؛

قطع صدها درخت در هفته درختکاری / هدف نامعلوم!

با وجود اینکه امسال رهبر انقلاب در حاشیه درختکاری شعار هر ایرانی سه اصله درخت را بکارد مطرح کردند؛ اما در یکی از محلات منطقه5 تهران صدها اصله درخت به یک باره قطع شده است.