تهران

به مناسبت هفته ثبت احوال، مدیران و کارشناسان اداره ثبت احوال در آسایشگاه خیریه کهریزک حاضر شدند و زمینه صدور کارت هوشمند ملی را برای اعضای این مرکز فراهم ساختند.
با ادامه بارش برف و برودت هوا و احتمال یخ‌زدگی، مدارس شهرهای پردیس، بومهن و جاجرود در نوبت عصر تعطیل است.

شهردار تهران گفته که ذیل قرارگاه مسکن جهادی قرار است سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکن در پایتخت ساخته شود؛ اما سوال اینکه سهم شهرری (منطقه ۲۰ تهران) در جنوب تهران با بافت فرسوده متراکم چند واحد است؟
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران اعلام کرد:

بهره گیری از نظرات تخصصی سمن ها در تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با اشاره به پیش بینی جایگاه سمن ها در سند«تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام» گفت: میدان دادن به مردم بر محور نخبگان شهر یکی از راهبردهای کلان 4گانه و از جمله سیاست های 12گانه شهردار تهران به شمار می رود که تلاش داریم از دیدگاه های تخصصی تشکل های مردم نهاد در تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری بهره بگیریم.
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند از اجرای طرح ارتقاء کیفیت نگهداشت شهر در مناطق ۲۲گانه با پشتیبانی و خدمات رسانی توسط نیروهای این سازمان خبر داد.
شهردار منطقه۸، گفت: جمع آوری سد معبری ها و وانتی‌های منطقه به منظور مقابله با بی‌نظمی، آلودگی‌های بصری و درخواست های متعدد شهروندان، مطابق قوانین با جدیت پیگیری و در حال انجام است.
سردیس سردار شهید «حسین همدانی» صبح امروز با حضور سردار حسن حسن زاده "فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ"، ناصر امانی "عضو شورای اسلامی شهر تهران"، رضا صیادی" مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران" وجمعی از مدیران شهری در بزرگراه شهید همدانی واقع در منطقه 22 تهران رونمایی شد.
فاطمه تنهایی گفت: در سال 140۱؛ 60درصد از پروژه‌های توسعه محله‌ای در محله تسلیحات به ثمر نشسته و با اتمام پروژه یوسف جاویدی و مناسب‌سازی خیابان رجب نصیری محله تسلیحات این عدد به 100 درصد خواهد رسید.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: طبق گزارش طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران، سرانه تولید پسماند در شهر تهران 764 گرم است که این میزان از سرانه تولید پسماند در جهان که حدود 600 گرم است، بالاتر است.
همزمان با آغاز ضیافت هنرهای شهری به مناسبت عید غدیر؛

تهران به استقبال غدیر می رود

تهران در انتظار یک ضیافت بزرگ است، ضیافت عیدی از اعیاد خدا، عید غدیر بهترین بهانه است برای این ضیافت بزرگ تا سرور و نشاط در جای جای شهر در کام شهروندان تهرانی بنشیند. ضیافت نور و نقش و حجم تدارک هنرهای شهری است که سازمان زیباسازی شهر تهران برای رقم زدن عیدی متفاوت تر از همیشه پیش کش پایتخت کرده است.
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی‌ هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.