تهران

برخی سازندگان به دلیل نیاز به نقدینگی در شرایط کسادی معاملات مسکن، بخشی از واحدهای خود را با قیمت‌های کمتر از عرف بازار به فروش می‌رسانند.
در این پرونده، جمعی از رانندگان و کامیون‌ داران در سال ۹۵، کامیون‌ های خود را به یکی از نمایشگاه‌ های شهرک کامیون‌ داران اسلامشهر فروخته بودند تا کامیون‌ های جدید را از آن نمایندگی تحویل بگیرند، اما فردی که خود را دارای نمایندگی یکی از شرکت‌های معروف معرفی کرده بود به وعده خود عمل نکرد.
مدیر پایگاه ری مطرح کرد؛

توضیحات مهم درباره خشک شدن «چشمه علی»

مدیر پایگاه میراث ملی ری درباره دلایل احتمالی خشک شدن چشمه علی و اقداماتی که تاکنون برای رفع آن انجام شده است، توضیحاتی داد.
«مجلس بیداد» عنوان یک سوگواره موسیقایی در رثای حضرت سید الشهدا (ع) است که روز بیست و یکم شهریور ماه در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار می شود.

شهر تهران با داشتن بیش از 12 میلیون جمعیت در روز، اکنون درگیر گردابی از ابر بحران‌های زیستی و اجتماعی و اقتصادی است که نیازمند رویکردی واحد برای حل آن است. با این وجود، عملا طی یک دهه گذشته ثابت شده که هر تلاشی برای هماهنگی تصمیم‌گیری‌ها پاسخ مطلوبی را در بر نداشته است! شهر نیازمند عزمی دیگر و مدیریت از جنس دیگر است به فریادش برسید!  این شهر، این کلان شهر جمعیت میلیونی را در خود جای داده و باید به عنوان یکی از اساسی‌ترین مسائل کشور به آن نگریسته شود! این شهر پایتخت ایران است!
معاون شهردار منطقه یک گفت: زیباسازی پل پارک وی به دلیل موقعیت خاص و قرارگرفتن در یکی از تقاطع‌های حساس و پرتردد منطقه یک آغاز شد
در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورا مطرح شد؛

دولت سهم بلیت مترو خود را پرداخت نکرده است

اعضای شورای شهر تهران در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورا نسبت به عدم پرداخت سهم دولت در بلیت مترو انتقاد کردند.
شایعاتی درباره لاکچری سازی برخی برج‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند مطرح شده که کاملا مغایر با اهدف دولت در نهضت خانه‌سازی است و البته فعلا از سوی متولیان شهر جدید پرند رد شده است.
مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: ۱۶ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد با پیگیری ستاد دیه و همت نیکوکاران در ایام اربعین حسینی از بند زندان رهایی یافتند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فردا ( ۱۵ شهریورماه) آسمان صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از پنجشنبه (۱۶ شهریورماه) کاهش دما دور از انتظار نیست.