تهران

یک بیمار جوان که مبتلا به عارضه مغزی بود، در بیمارستان فوت کرد. قصور پزشکی از سوی خانواده متوفی اعلام شده است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در نیمه جنوبی استان از امشب تا روز دوشنبه (۱۲ تا ۱۳ شهریورماه) افزایش سرعت وزش باد، در بعضی ساعات وزش باد شدید، با احتمال خیزش موقتی گردوخاک و و روز پنجشنبه (۱۶ شهریورماه) کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
به مناسبت اربعین حسینی

«سوگ شفق» روی صحنه

اجرای مناسبتی-مذهبی «سوگ شفق» به مناسبت اربعین حسینی (ع) به مدت ۳ شب و در پنج پرده در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی برای تکمیل پایانه شرق در حال انجام است و بر اساس گزارشات اعلام شده، فاز اول این پروژه تا دی‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف پرونده رشاء و ارتشاء و دستگیری یک نفر در این رابطه در شهریار خبر داد و گفت: متهم شناسایی، دستگیر و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از وی کشف شد.
یک مشاور املاک در شهریار می گوید: رهن و اجاره خانه نسبت به سال گذشته دوبرابر افزایش یافته است و نظارتی بر این زمینه وجود ندارد؛ هم‌اکنون متقاضی رهن و اجاره مسکن در این شهر وجود دارد و جابه‌جایی صورت می‌گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از احیای ۲۶۸ واحد راکد و تکمیل ۴۷۶ واحد نیمه تمام خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۱۳۰ هزار شغل جدید در استان ثبت شده و تعهد سال جاری ۱۴۵ هزار نفر است که تقریباً ۴۰ درصد آن محقق شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: امسال در هفته دولت ۳۷ طرح صنعتی در قالب ایجاد، توسعه و احیاء با هفت‌هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای بیش از سه‌هزار نفر به بهره برداری می رسد.
آیین بهره برداری و افتتاح پروژه های فیبر نوری شهرستان پاکدشت ( فرون آباد و شریف آباد ) با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و استان تهران و مقامات و مسئولین شهری، چهارشنبه یکم شهریور ماه در دانشگاه علمی کاربردی پولاد پیچ کار پاکدشت برگزار شد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: یکی از برنامه‌های اصلی و توسعه‌ای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان دماوند، ایجاد نهضت آسفالت، اصلاح و زیرسازی معابر روستاها می‌باشد.
مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند، از تحویل قطعه زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع جهت احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال از طرف راه و شهرسازی به اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند خبر داد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی استان تهران بیان کرد: جامعه کنشگری که از مردان و زنان مشارکتی تشکیل می‌شود، نسبت به آینده و سرنوشت خودش بی‌تفاوت نیست و همین موضوع باعث می‌شود که حساسیت در برابر موضوعات افزایش پیدا کند و نقش‌آفرینی افراد در کنش‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بیش از پیش دیده شود.