بوشهر

فرماندار گناوه با اعلام اینکه این شهرستان در رنگ بندی جدید ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت نارنجی اعلام شده است، گقت: برهمین اساس تمامی مبادی ورودی و خروجی‌ها از روز ۲۶ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ کنترل و بر روی خودروهای پلاک های غیربومی مسدود می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر اعلام کرد: ۲۳ استاندارد آموزشی جدید در حوزه مشاغل نوین برای تحقق خط مشی‌ها و سیاست‌های سند راهبردی مهارت، ارتقای آموزش‌های مهارتی، ظرفیت سازی و توانمند سازی نیروی انسانی بر اساس مشاغل مورد نیاز استان انجام شده‌ است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان بوشهر گفت: طرح ویژه نظارتی نوروز که از پانزدهم بهمن ماه آغاز شده این روز‌ها با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: "چارک" استان بوشهر ابتدا به عنوان نخستین روستای قرآنی کشور معرفی و در مرحله بعد به عنوان دهکده قرآنی ثبت ملی می‌شود.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به ۴۰هزارتن خرمای فروش نرفته کشاورزان استان بوشهر گفت: مشکلی برای جذب خرمای کشاورزان استان بوشهر وجود ندارد.
رییس جمهوری در پنجاه و سومین هفته پویش ملی تدبیر و امید:

اگر شیر نفت و گاز بسته شود همه فعالیت‌های کشور تعطیل می‌شود

رییس جمهوری با بیان اینکه نفت یک صنعت مهم و عظیم است گفت: همین امروز اگر خدای نکرده شیر نفت و گاز بسته شود همه فعالیت‌ها متوقف می‌شود و از حمل و نقل گرفته تا سایر صنایع کل برق کشور و سیاری از فعالیت‌ها و خدمات متکی به نفت و گاز و میعانات است.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد:

تدوین برنامه بلندمدت حفظ سقف تولید گاز در جنوب کشور

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: وزارت نفت برنامه بلند مدت ۱۵ ساله برای حفظ شرایط تولید در مجموعه‌های پالایشگاهی پارس جنوبی، فجر جم و پارسیان تدوین کرده‌است تا سقف تولید گاز در این مراکز حفظ شود که نشان دهنده اهمیت و جایگاه این منطقه برای صنعت گاز کشور است.
بانک کشاورزی استان بوشهر در راستای حمایت از بخش کشاورزی، حفظ منابع آبی کشور و افزایش تولید با پرداخت 109 میلیارد ریال تسهیلات، از واحد گلخانه سبزی و صیفی در روستای بامنیر از توابع بخش کاکی شهرستان دشتی حمایت کرد.
فرماندار تنگستان استان بوشهر عنوان کرد: برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، پرشور و باشکوه با حضور حداکثری مردم مظهر اقتدار کشور است.
مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌های و دهیاری‌های کشور عنوان کرد:

ظرفیت بسیار خوب دریا و ساحل برای توسعه گردشگری استان بوشهر

مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌های و دهیاری‌های کشور عنوان کرد: گردشگری ساحلی و دریا ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری و توسعه صنعت توریسم در استان بوشهر است.