بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر عنوان کرد: پنج اثر تاریخی منقول این استان در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با سرمایه‌گذاری ۴۸۰ میلیارد ریال ۲۵ واحد صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان فعالیت تولیدی را از سر گرفتند.

معاون استاندار بوشهر عنوان کرد:

سخاوتمند بودن ایران نسبت به پناهندگان خارجی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران نسبت به پناهندگان خارجی سخاوتمندانه و بشر دوستانه عمل می‌کند.

روز دوشنبه در آیینی با حضور استاندار بوشهر ۱۰ طرح شاخص عمرانی و اقتصادی و گردشگری همزمان با نهمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، با اعتبار یکهزار و ۶۷۵ میلیارد ریال در شهرستان دیلم افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

فرمانده پایگاه هوایی بوشهر:

شدیدترین تحریم ها تبدیل به فرصت شد

فرمانده پایگاه هوایی بوشهر با عنوان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شدیدترین تحریم‌ها علیه صنعت هوایی نظامی ایران صورت گرفت، افزود: اما به همت متخصصان کشورمان این تهدید به فرصتی برای خودکفایی تبدیل شد.
هفت پروژه عمرانی با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر در بخش تربیت بدنی و درمان در این شهرستان افتتاح و اجرایی شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

بوشهر قطب گردشگری دریایی کشور می‌شود

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام اینکه آمار‌های گردشگری بوشهر به شدت رشد داشته است افزود: باید تلاش کنیم با کمک مسئولین استان این شهر را به قطب گردشگری دریایی در کشور تبدیل کنیم.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: این وزارتخانه در حال آماده کردن پرونده برای ثبت جهانی سیراف و چند بندرنوار ساحلی جنوب کشور است در همین ارتباط مردم منتظر اعلام خبر ثبت این بندر مهم تاریخی باشند.

با حضور وزیر میراث فرهنگی:

بازارچه صنایع دستی بوشهر آغاز به کار کرد

همزمان با دومین روز بزرگداشت دهه فجر بازارچه صنایع دستی در عمارت مبارکی بوشهر شامگاه دوشنبه با حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهربا عنوان اینکه این سازمان با افزایش خودسرانه قیمت واحدهای شن و ماسه موافق نبوده، افزود: بالارفتن نرخ این مصالح توسط انجمن صنفی مربوطه در این استان مورد تایید این سازمان نیست.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: تاکنون ۷۱ میلیارد تومان درخواست تسهیلات حمایتی مربوط به واحدهای آسیب دیده از کرونا در این استان به بانک‌های عامل داده شده که ۶۳ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان دیلم اعلام کرد: کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان دیلم استان بوشهر گفت: از اسفندسال گذشته تا پایان دی امسال ۱۴ تن و ۳۲۷ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته از مراکز عرضه و فروش جمع‌آوری و معدوم شد.

استاندار بوشهر با عنوان اینکه کارهای بزرگ و مهمی در هفت سال گذشته انجام شده است، افزود: اما امروز توپخانه‌های تحریف و تخریب در کشور امید مردم را مورد هدف قرار داده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم با عنوان اینکه این شرکت اکنون در وضع استمرار تولید قرار دارد افزود: اما در صورت نیاز کشور، آماده دریافت خوراک حداکثری از پارس جنوبی و افزایش تولید است.
معاون دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست کشور:

غیر قانونی بودن هر گونه استحصال در دریا و خوریات

معاون دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اعلام اینکه هر گونه استحصال در دریا و خوریات ممنوع و غیرقانونی است، افزود: حفاظت از سواحل و خوریات و تالاب‌ها باید با تمام توان صورت گیرد.