استعفای رئیس شورای اسلامی شهر گناوه

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه در بیانیه‌ای استعفای خود را از این سمت و ادامه عضویت در شورای ششم اعلام کرد.
تصویر استعفای رئیس شورای اسلامی شهر گناوه

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، در این بیانیه که عصر یکشنبه در اختیار خبرگزاری‌ها قرار گرفت چنین آمده است: با عرض درود و ادب، خدمت همه مردم بزرگوار و نجیب بندر گناوه که همواره شایسته بهترین ها بوده اند و هرآنچه در راستای خدمت به آنان انجام شود،کمترین حقشان است، مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را از تمام کسانی که به هر نحوی در انتخاب این خدمتگزار خویش (چه حمایت معنوی چه با رای خود) برای عضویت در شورای شهر همراهی کردند، اعلام می‌دارم.

رئیس مستعفی شورای اسلامی شهر گناوه در این بیانیه آورده است: پس از گذشت این مدت اندک که در خدمت شما بزرگواران در شورای شهر بودم، به این نتیجه رسیدم که خدمت به شما شایستگی های بسیار بیشتری می‌طلبد و بنابه دلایل کامل شخصی در کمال تاسف و شرمندگی از محضر شما عزیزان رخصت می‌طلبم و طلب عفو و بخشش دارم و استعفای خود را اعلام می‌کنم.

در پایان این بیانیه آمده است: امیدوارم شورای جوان و پرشور ششم که منتخب شما مردم نجیب است، در راستای اهدافشان که خدمتگزاری به شهر و مردم است با گام‌های استوار، قدم بردارند و برای آنها آرزوی توفیق دارم.

کوروش شبانکاره در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر گناوه با کسب پنج هزار و ۷۸۳ رای، در صدر قرار گرفت و در جلسه هیات رئیسه این شورا با هفت رای به عنوان رئیس شورای ششم این شهر انتخاب شد.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای هفت عضو اصلی است.

منبع: ایرنا

335594