معاون استاندار ایلام از اعمال محدودیت های جدید خبر داد

معروف بسطامی گفت: براساس دستورالعمل ها و بخشنامه های تصویب شده، همه دستگاه ها و صنوف باید محدودیت های اعلامی را رعایت کنند و با مدیران یا اصنافی که خارج از این چارچوب ها عمل کنند، برخورد می شود.
تصویر معاون استاندار ایلام از اعمال محدودیت های جدید خبر داد

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، معروف بسطامی؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام روز چهارشنبه اظهار داشت: شهرستان های دهلران و آبدانان قرمز و چرداول نارنجی هستند و اعمال محدودیت ها براساس رنگ بندی برای این نقاط در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تمام دستگاه های شهرستان های دهلران و آبدانان با یک سوم نیرو معادل ۳۰ درصد در محل کار خود باید حاضر باشند و فعالیت ها و خدمات رسانی ها با دورکاری و شیفت بندی نیروها انجام گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: همچنین در این ۲ شهرستان صنوف ۲ تا چهار اجازه فعالیت ندارند و تا زمان بهبودی وضعیت حق بازگشایی و حضور در محل کسب و فعالیت خود را نخواهند داشت.

بسطامی در مورد شهرستان چرداول هم گفت: این شهرستان نیز به علت سفرهای نوروزی و ازدیاد بیماران مبتلا به ویروس کرونا از زرد به نارنجی تغییر کرد و دستگاه ها با ۵۰ درصد نیرو فعالیت می کنند و صنوف سه و چهار نیز مجاز به فعالیت نیستند.

فرمانده قرارگاه کرونای استان ایلام یادآور شد: دستگاه ها در شهرستان های با رنگ زرد با ۷۰ درصد نیرو به ارائه خدمت بپردازند و همه صنوف با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مجاز خدمات رسانی هستند.

بسطامی تاکید کرد: براساس دستورالعمل ها و بخشنامه های تصویب شده، همه دستگاه ها و صنوف باید محدودیت های اعلامی را رعایت کنند و با مدیران یا اصنافی که خارج از این چارچوب ها عمل کنند، برخورد می شود.

وی اضافه کرد: به طور مرتب بازرسی و نظارت از دستکاه ها و اصناف برای بررسی وضعیت اعمال و رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی صورت می گیرد.

منبع: ایرنا

279557