مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام مطرح کرد؛

150 هزار میلیارد ریال هزینه برآورد شده برای تقاطع غیر همسطح صالح آباد

عبدالله بهاری گفت: در مجموع برای ساخت این تقاطع با ویژگی دو دهنه به طول 25 متر و 2 رمپ ورود و خروج به طول سه کیلومتر، 150 هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

تصویر 150 هزار میلیارد ریال هزینه برآورد شده برای تقاطع غیر همسطح صالح آباد

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، عبدالله بهادری؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام صبح امروز در بازدید از پروژه احداث تقاطع غیر همسطح سه راهی صالح آباد در محور ایلام_مهران ضمن اشاره به پیشرفت فیزیکی 50 درصدی این پروژه ابراز کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح صالح آباد به دلیل بار ترافیکی بالا در این محور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: این محور در ایام اربعین بار ترافیکی بسیار بالای را بر دوش می کشد و نیز به در طول سال نیز زائرانی برای زیارت امامزاده علی صالح از این مسیر عبور می کنند بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بخش دیگری تصریح کرد: در ابتدا با یک یک تقاطع همسطح به طور موقت بخشی از مشکل ترافیکی این منطقه حل و ایمن سازی شده بود

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در پایان ضمن اشاره به اینکه این پروژه با ویژگی جدید به علت ارتقا محور ایلام_مهران به بزرگراه با ویژگی جدید به کار خود ادامه می دهد، عنوان داشت: در مجموع برای ساخت این تقاطع با دو دهنه به طول 25 متر و 2 رمپ ورود و خروج به طول سه کیلومتر، 150 هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

نوروزی_استان ایلام

279787