مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان عنوان کرد؛

وجود 561 سایت اینترنت در جاده‌ای استان ایلام

عباس بیرامی گفت: از این تعداد سایت 131 مورد به  پوشش اینترنت نسل 4، 164 مورد به پوشش اینترنت نسل سوم و 267 مورد نیز اینترنت نسل دوم را در جاده‌های اصلی و فرعی ایلام پوشش می‌دهند.

تصویر وجود 561 سایت اینترنت در جاده‌ای استان ایلام

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، عباس بیرامی؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، با بیان توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی برای دسترسی مردم به اینترنت در استان ایلام اظهار داشت: 22 درصد گستره جاده های اصلی و فرعی است تحت پوشش اینترنت پر سرعت قرار دارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: علاوه بر میزان گستره تحت پوشش اینترنت نسل 4 در جاده‌های استان،49 درصد نیز تحت پوشش اینترنت نسل سوم و مابقی جاده‌های اصلی و فرعی تحت پوشش اینترنت نسل سوم قرار دارند.

وی افزود: توسعه اینترنت و دسترسی مردم به خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات در تمام جاده‌های استان با کیفیت قابل قبول در دستور کار این سازمان بوده و تلاش بر آن است تا انشاالله در برنامه‌های آتی گستره جاده‌های اصلی و فرعی استان تحت پوشش اینترنت نسل چهارم قرار گیرند.

بیرامی به وجود 561 سایت اینترنت در جاده‌ای استان اشاره و یادآورشد: از این تعداد سایت 131 مورد به پوشش اینترنت نسل 4، 164 مورد به پوشش اینترنت نسل سوم و 267 مورد نیز اینترنت نسل دوم را در جاده‌های اصلی و فرعی ایلام پوشش می‌دهند.

منبع: تسنیم

279283