امام جمعه ایلام:

دشمنان همیشه از توافق ما با دولت های بزرگ می ترسیدند

نماینده ولی فقیه دراستان ایلام گفت: همیشه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از توافق و همکاری ما با دو قدرت بزرگ جهان یعنی چین و روسیه می ترسیدند و دلیل این حملات رسانه ای اخیر جیره خواران آن‌ها نیز به همین علت می باشد.

تصویر دشمنان همیشه از توافق ما با دولت های بزرگ می ترسیدند

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر ایلام ابراز کرد: توافقنامه با کشور چین می تواند موجب شکست طرح فشار حداکثری آمریکا بر ایران شود.

وی اضافه کرد: کشور چین یکی از قدرت های نظامی و اقتصادی در جهان می باشد و همکاری با این کشور می تواند بسیار سودمند باشد.

خطیب نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به مفید بودن کار کردن با کشور چین، اظهار کرد: دولت چین در حال حاضر جزو قدرت های اول در سطح جهان و همچنین دارای حق وتو می باشد و این حق را می تواند در جهت منافع کشور ما در مجامع بین المللی استفاده کند.

وی در ادامه اضافه کرد: کشور چین در آینده ای نزدیک به برترین اقتصاد در جهان تبدیل می شود و این می تواند باعث پیشرفت و شکوفایی اقتصاد ما نیز بشود.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی تبار ضمن اشاره به اینکه توافق با چین می تواند در تحقق شعار امسال یعنی تولید، پشتیبانی و مانع زدایی کمک بسزایی کند، تصریح کرد: کشور چین نیازمند انرژی های مختلف برای تولید، از جمله نفت می باشد و ما می توانیم تحریم های نفتی را با فروش نفت شکست دهیم.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه مطرح کرد: همیشه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از توافق و همکاری ما با دو قدرت بزرگ جهان یعنی چین و روسیه می ترسیدند و دلیل این حملات رسانه ای اخیر جیره خواران آن‌ها نیز به همین علت می باشد.

امام جمعه ایلام در پایان با اشاره به اینکه خواندن نماز در اول وقت یکی از نشانه های مومنان می‌باشد، عنوان داشت: توجه به نماز می تواند مانع گناه و همچنین توجه به خداوند و غافل نشدن از یاد او می شود و همین اتفاق موجب رستگاری او می شود.

نوروزی_استان ایلام

279720