البرز

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: دادگاه انقلاب استان البرز ضمن تعیین وقت رسیدگی، با توجه به تکمیل تحقیقات پرونده در دادسرا و با لحاظ وضعیت متهم، طبق مقررات با فک قرار بازداشت موقت و تخفیف آن، برای الهام مدرسی قرار تامین وثیقه صادر کرد و متهم نیز در صورت معرفی وثیقه آزاد خواهد شد.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با تلاش نیروهای راهداری علی‌رغم بارش برف در این استان در حال حاضر همه راه‌های روستایی البرز باز است و هیچ راه مسدودی نداریم.
شهردار کرج گفت: همانطور که پیشتر به شهروندان وعده داده شده، فاز نخست قطار شهری در ایام الله دهه فجر امسال به صورت آزمایشی افتتاح خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با هشدار در خصوص افزایش مصرف و احتمال قطعی گاز اعلام کرد: تا قبل دیماه میزان مصرف گاز روزانه البرز حدود هفت و نیم میلیون متر مکعب بود که اکنون روند افزایشی دارد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر کرج گفت: آیا هیچ یک از مسئولان ترافیک اتوبان تهران- کرج و بالعکس را ندیده و در قفل ترافیکی آن گیر نکرده است؟ روزانه چه میزان سوخت در ترافیک این مسیر هدر می رود؟ چقدر وقت مردم تلف می‌شود؟ به چه میزان به غلظت آلاینده های هوا به خاطر مصرف سوخت اضافه می‌شود؟
مسئول بسیج فرهنگیان البرز خبر داد؛

۲۲ دوره آموزشی «جان فدا» در البرز اجرا شد

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز گفت: تاکنون ۲۲ دوره آموزشی جان فدا با هدف معرفی آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه معلمان در استان به اجرا درآمده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر شهرستان کرج که طی ۷۲ ساعت در سطح این ‏شهرستان به اجرا ‏درآمد، ۷۷ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و به کمپ ماده ۱۶ معرفی شدند‎.