سارقان تلفن همراه آرایشگاه های زنانه البرز در دام پلیس

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: دو نفر سارق زن که در آرایشگاه های زنانه استان اقدام به سرقت می کردند، دستگیر شدند.
تصویر سارقان تلفن همراه آرایشگاه های زنانه البرز در دام پلیس

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل پلیس، سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت از آرایشگاه های زنانه در استان بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی از محل‌های سرقت و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ نفر سارق شده و با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهر کرج، آنان را دستگیر کردند.
رییس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی، متهمان در مواجهه با مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت از آرایشگاه های زنانه اعتراف کردند.
شجاعی گفت: پس از شناسایی مالباختگان پرونده، این افراد به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ تن مواد اولیه محترقه درساوجبلاغ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از کشف ۲ تن مواد اولیه منفجره قاچاق در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "علی سلیمانی " اظهار کرد : ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل بار مواد اولیه منفجره سرنج در محورهای مواصلاتی این شهرستان شدند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و در بازرسی از خودروی مورد نظر، موفق به کشف ۲ تن مواد اولیه منفجره قاچاق از نوع سرنج شدند.
سلیمانی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالای مکشوفه قاچاق پنج میلیارد ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: یک نفر متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.


دستگیری سارقان اماکن خصوصی درکرج

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری پنج نفر سارقان اماکن خصوصی با ۲۱ فقره سرقت، در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "پیمان گودرزی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان ، پس از بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲مهرشهر قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۲۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، پنج متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به ۲۱ فقره سرقت مذکور اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

منبع: ایرنا

585815