برگزاری جشنواره فیلم کوتاه آموزشی آبفا در البرز

مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه ای آموزشی آبفا ویژه کودکان در استان خبر داد.
تصویر برگزاری جشنواره فیلم کوتاه آموزشی آبفا در البرز

به گزارش سایت خبری پرسون، به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا البرز "حمیدرضا نامداری" گفت: این جشنواره در آستانه چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف ترویج فرهنگ صیانت از آب و محیط زیست برای گروه های سنی ۶ تا ۱۲ سال از امروز ۲۵ دیماه آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه امسال ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی و بحران موجود به دلیل کاهش چشمگیر نزولات جوی و منابع آبی کشور، باید توجه جامعه را به مواردی همچون نقش مهم اولیاء، معلمان و به ویژه دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور در مدیریت مصرف آب جلب کرد.

مدیر عامل آبفا البرز افزود: بر این باوریم که تنها راه نجات کشور از بحران کنونی، صرفه جویی و کاهش مصرف آب در سطح جامعه است.

وی ادامه داد: اگر تلاش کنیم تا در بخش خانگی پنج درصد و در سطح ادارات ۲۵ درصد کاهش مصرف آب را رقم بزنیم، می توانیم سالانه از توسعه غیر اصولی تاسیسات آب و فاضلاب و برداشت بی رویه آب جلوگیری کنیم.

نامداری در ادامه با اشاره به موقعیت مهاجرپذیری استان البرز گفت: سالانه ۱۵۰ هزار نفر به جمعیت استان البرز افزوده می شود.

مدیرعامل آبفا استان البرز اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرا در آمده است.

کودکان گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال می توانند از ۲۵ دیماه جاری تا ۲۲ بهمن ماه قیلم ۶۰ ثانیه ای خود را با موضوع صرفه جویی در مصرف آب از طریق شماره ۰۹۰۵۱۷۲۶۲۵۷ پیام رسان های داخلی به شرکت آبفا البرز ارسال کنند.

منبع: ایرنا

586361