تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در چهارباغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ استان البرزگفت: با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز، ۱۴۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی این شهرستان آزاد سازی شد.
تصویر تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در چهارباغ

به گزارش سایت خبری پرسون، «مهرداد بختیاری» افزود: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی ، تخریب این ساخت وسازها روز گذشته در اراضی روستای لشکرآباد بخش رامجین شهرستان چهارباغ انجام شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این عملیات بیش از ۱۲۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز به طول تقریبی پنج هزار مترمربع تخریب شد، اظهار کرد: ۱۵ مورد بنای غیرمجاز به مساحت تقریبی ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، ۱۵ مورد انباشت مصالح ساختمانی، ۱۲ مورد استخر به مساحت ۲۵۰ مترمربع، ۴۰ مورد محوطه سازی به مساحت پنج هزار مترمربع و چهار مورد آلاچیق به مساحت ۲۰۰ متر مربع از دیگر مصادیق تغییرکاربری غیرمجاز تخریب شده در این عملیات بود.

بختیاری گفت: همچنین در این عملیات ۲۰ مورد انشعاب غیرمجاز برق و گاز توسط نمایندگان دستگاه های خدمات رسان قطع و جمع آوری شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغات ، مراتب را به این اداره اطلاع رسانی کنند.

شهرستان چهارباغ دارای ۲ هزار و ۴۱۱ هکتار اراضی زراعی و چهار هزار هکتار اراضی باغی است.

منبع: ایرنا

586573