البرز

مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار پایداری جو سطح زرد گفت: افزایش موقت آلاینده‌ها در استان پیش‌بینی می‌شود.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز از تمدید بخشودگی جرایم مؤدیان مالیاتی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: مؤدیان مالیاتی متقاضی استفاده از این تسهیلات و فرصت ویژه در استان البرز، با توجه به فرصت زمانی محدود، می‌توانند در اسرع وقت با مراجعه به ادارات امور مالیاتی مربوطه، از این شرایط و تسهیلات ویژه استفاده کنند.
معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان البرز با اشاره به قطع انگشت دو کودک خردسال روی پله برقی در کرج طی ماه گذشته، گفت: شهرداری‌ها، نظام مهندسی و سایر دستگاه‌های استان باید برای تمام پله برقی‌ها و آسانسورهای اماکن عمومی قبل از بهره برداری، گواهی ایمنی استاندارد را احصاء کنند.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: قبض ماهانه ۶۰ درصد مشترکین خانگی استان کمتر از ۳۰ هزار تومان است و در هر دوره کمتر از ۶۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند. طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، ۶۰ درصد واحدهای خانگی در پله‌های اول تا سوم جای گرفته‌اند که افزایش تعرفه‌ای ندارند.
با دستور قضایی دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب کرج، تصویر سه متهم سرقت لوازم خودرو در کرج منتشر شد. بدین وسیله اعلام می‌شود کلیه افرادی که توسط متهمین مورد بزه واقع شده‌اند پس از شناسایی آنها، با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان کرج یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج، اقدام به طرح شکایت کنند.

فرمانده انتظامی نظرآباد از وقوع درگیری منجر به قتل در شهرستان نظر آباد خبرداد و گفت: با تلاش ماموران پلیس قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مدارس نوبت بعدازظهر این استان به دلیل بارش برف و برودت هوا امروز یکشنبه 23 بهمن به صورت مجازی برگزار می شود.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به بارش برف از روز گذشته در محور کرج - چالوس گفت: به دلیل احتمال وقوع بهمن، مسافران حین تردد در این مسیر بیشتر احتیاط کنند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی گفت: ایران در تولید محصولات باغی رتبه هشتم را در جهان دارا است و سرانه مصرف عسل در ایران نیز ۱.۶ کیلوگرم است که برابر ۲.۵ برابر میانگین جهانی است.
رییس پلیس فتا البرز گفت: اجاره کارت‌های بانکی یکی از ابزارهای کلاهبرداران سایبری برای انجام فعالیت های مجرمانه و پولشویی به خصوص از طریق فضای مجازی همچون استفاده در سایت‌های قمار و شرط بندی است.
مدیرکل راهداری البرز:

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر سنگین است.دیگر محورهای استان فاقد مداخلات جوی هستند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: مقوله حمل و نقل یکی از مولفه‌های مهم در زمینه افزایش صادرات است که در صورت تحقق سوخت یارانه‌ای به کارگو می‌تواند بسترهای لازم را برای قدرت رقابت محصولات در بازار جهانی فراهم کند.