البرز

وزنه‌بردار دسته ۸۱ کیلوگرم ایران در حالی به مقام قهرمانی بازی‌های کشورهای اسلامی دست یافت که پیش از این توانسته بود در مسابقات جوانان جهان مدال نقره جهانی را به دست بیاورد. وی از برخورد سرد مسئولان استان البرز پس از بازگشت به ایران گلایه دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اعلام کرد: ترافیک در آزادراه کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک سنگین است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل وینه تا بیلقان نیمه‌سنگین است.
استاندار البرز گفت: اجتماع مردمی اربعین همواره تجلی اتحاد و همدلی بوده و این امر بواسطه عشق به مکتب امام حسین (ع) رقم می‌خورد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) گفت: ۲۰ هزار پرس غذای گرم با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در قالب طرح «اطعام حسینی» طبخ و در مناطق کم برخوردار و بین نیازمندان توزیع شد.
مدیرکل هواشناسی البرز اعلام کرد: در پاره‌ای نقاط استان رعد و برق، رگبار ساعتی و پراکنده و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حدفاصل مرزن‌آباد تا ولی‌آباد و حدفاصل سه راهی دیزین تا نساء و حدفاصل سرودار تا بیلقان سنگین است.
شاخص کیفیت هوای کرج در وضعیت ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار گرفته است.