البرز

برخی مدیران استان البرز معتقدند افزایش مصرف باعث قطعی آب و برق در برخی از مناطق از جمله شهرستان کرج شده است، اما در مقابل برخی دیگر از مسئولان می‌گویند، ضعف زیر ساخت باعث ایجاد مشکلات قطعی آب و برق شده است.
معاون امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج با تکذیب هرگونه انفجار در بیمارستان‌های سطح شهرستان کرج گفت: در حال حاضر اوضاع در شهر کرج آرام بوده و هیچ گزارشی از انفجار یا چنین موضوعی نداشته‌ایم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد: سرانجام پس از ۱۲ روز کار شبانه روزی تیم های فنی و مهندسی برای لایروبی رودخانه کرج، امروز جریان آب سد کرج به مسیر اصلی خود هدایت شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به وجود صنایع‌دستی سفالی هفت هزار ساله یافت شده از محوطه تاریخی اسماعیل‌آباد ساوجبلاغ در البرز، گفت: محوطه تاریخی اسماعیل‌آباد یا موشه‌لان تپه مربوط به دوران مس و سنگ است که حدود هفت هزار سال قدمت دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی، در محل پایگاه پلیس راه کرج- چالوس با تشکیل جلسه اضطرار خواستار توجه و دقت نظر مسؤولان ذیربط به منظور جلوگیری از بروز حادثه مجدد در محور کرج- چالوس و همچنین مناطق مستعد سیل استان شد.
مدیرکل راهداری البرز خبر داد؛

بارندگی در جاده چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک سنگین است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه کرج به عنوان چهارمین کلانشهر کشور نیازمند پردیس سینمایی است، گفت: از سرمایه گذاران استقبال می کنیم.
رییس پلیس راه البرز از وزش باد شدید، باراش باران و کاهش دید در جاده کرج – چالوس و آزادراه های این استان خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط رانندگی کنند.
استاندار البرز گفت: این استان آماده همکاری با صندوق ذخیره فرهنگیان است تا ظرفیت‌های موجود در استان در راستای خدمت به فرهنگیان این قشر تلاشگر و تاثیر گذار در جامعه به کار گرفته شود.
مدیرکل راهداری البرز خبر داد؛

ترافیک در محور چالوس سنگین است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده‌های ماسال، دزدبند، هزارچم، سیاه بیشه و نساء سنگین است.
جشنواره لاله‌های آسارا به دلیل موضوع حجاب و عفاف با دستور دادستان کرج تعطیل شد.
رئیس پلیس فتای البرز خبر داد؛

۸۰۰ فقره کلاهبرداری در البرز توسط 15 زن

رئیس پلیس فتای البرز از دستگیری ۱۵ نفر زن در این استان که در پوشش ترفند «شما برنده شده‌اید» از کاربران فضای مجازی در سراسر کشور کلاهبرداری کردند، خبر داد.
کاظم ناظری با اشاره به اینکه در استان یک هزار و ۴۹۹ دستگاه پل وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد پل ۱۱ دستگاه پل فلزی (خرپایی) است و مابقی از نوع سنگی و بتنی است.