کشف چهار خودروی شوتی در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از کشف چهار دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.
تصویر کشف چهار خودروی شوتی در ساوجبلاغ

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پلیس البرز ، سرهنگ "محمد نادربیگی" روز دوشنبه گفت: در پی افزایش وقوع سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در یکی از نقاط شهرستان کرج ، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با بررسی های صورت گرفته از سوی ماموران در نهایت هویت سارق مشخص و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در حالی که با ۲ کوله پشتی در یکی از محله های شهر کرج به همراه موتورسیکلت در حال پرسه زنی بود، دستگیر کردند.
نادربیگی افزود: در بررسی محتویات کوله پشتی های این متهم مقادیر قابل توجهی اموال و لوازم مربوط به خودرو و داخل خودرو کشف و ضبط شد.
وی یادآورشد: در بررسی سوابق کیفری و اظهارات متهم مشخص شد وی دارای سوابق متعدد سرقت در استان تهران هم بوده و با موتورسیکلت در ساعات روز در مکان های خلوت اقدام به سرقت از داخل خودروها کرده و اموال مسروقه را برای شخصی در تهران برده و به فروش می رسانده است.
وی بیان کرد:پس از انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه مالخر اموال سرقتی در تهران شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در تهران بزرگ دستگیر و در تحقیقات انجام شده به خرید اموال مسروقه اعتراف کرد.

توقیف چهار خودروی شوتی در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی و کشف مقادیری انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ "علی سلیمانی" اظهار کرد : در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، طرح برخورد با خودروهای شوتی به اجرا گذاشته شد و با هماهنگی مقام قضایی در محورهای مواصلاتی شهرستان ساوجبلاغ چهار دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم صنعتی، برقی، پزشکی و بهداشتی کشف شد. وی اضافه کرد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۲۶ میلیارد ریال برآورده شده و در این خصوص هشت نفر دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند.

منبع: ایرنا

574485