البرز

سرپرست شرکت گاز استان البرز از بهره بردای از طرح گازرسانی به چهار روستای شهرستان طالقان خبر داد.
سخنگوی ستاد کرونای استان البرز در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌ای برای واکسیناسیون دانشجویان استان وجود دارد، گفت: هنوز فرصت تزریق واکسن به دانشجویان ایجاد نشده و اگر هم این برنامه عملی شود، دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اولویت هستند.
دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج:

تبعیض سم مهلک در حوزه منابع انسانی است

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج گفت: تبعیض میان دریافتی حقوق کارگران شرکتی شهرداری کرج با سایر کارگران قابل قبول نیست.
مدیرکل میراث فرهنگی البرز گفت: برای احیای کاخ مروارید حداقل و به صورت خوشبینانه ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تامین آن حتی از عهده بخش خصوصی نیز برنمی‌آید.

مدیر نمایندگی شرکت پشتیبانی امور دام استان البرز از تامین و توزیع ۲۵ درصد نیاز واحدهای دامی استان به نهاده های دامی را از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
نماینده عالی دولت در استان البرز از بهره برداری ۲۱۶ پروژه با اعتباری بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۱۰۵۲ نفر به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد.
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به شهروندان گفت: شهر کرج را معطل انتخاب شهردار نمی گذاریم.
برخی داروسازان و صاحبان داروخانه های استان البرز از وضعیت نابه سامان تامین اقلام دارویی پرمصرف مانند سرم و داروهای درمان کووید۱۹ را در این استان می‌گویند؛ موضوعی که به گواه بازدیدهای میدانی و اظهارات مردم، باید برای آن چاره‌جویی کرد.
سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز اعلام کرد : اختصاص سهمیه سوخت به انواع ماشین آلات کشاورزی استان بر اساس پلاک گذاری و از طریق سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) امکان پذیر است.