پیش بینی هواشناسی البرز جمعه 4 فروردین

گزارش هواشناسی البرز جمعه 4 فروردین حاکی از گرم شدن هواست.
تصویر پیش بینی هواشناسی البرز جمعه 4 فروردین

به گزارش سایت خبری پرسون،مدیرکل هواشناسی البرز گفت: افزایش محسوس دما و در بعضی ساعات غبار محلی در استان پیش‌بینی می‌شود. آرش بهاروند احمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین تصاویر ماهواره، نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی و الگوهای پیش‌یابی حاکی از پایداری نسبی جو تا یکشنبه در منطقه البرز مرکزی است.

وی ادامه داد: به موجب آن آسمان صاف تا قسمتی ابری، روند ملایم افزایش دما و در بعضی ساعات غبار محلی در استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا قسمتی ابری، مه رقیق صبحگاهی و افزایش محسوس دما است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۱ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۶ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز کمی ابری تا نیمه‌ابری، در صبح مه‌آلود و به تدریج با افزایش ابر همراه است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۴ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۷ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۴ متر بر ثانیه است.

منبع:مهر

478419