مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خبر داد از؛

اجرای طرح هادی در روستاهای اردبیل

حامد کیخسرو گفت: طرح هادی از ابتدای سال جاری تاکنون در ۱۵۰ روستای استان اردبیل با اعتباری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است.
تصویر اجرای طرح هادی در روستاهای اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسون، حامد کیخسروی با بیان اینکه بنیاد مسکن در تلاش است تا در تمام شهرستان‌ها و روستاها طرح‌های هادی را اجرایی کند، اظهار کرد: طرح هادی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون در ۱۵۰ روستای استان اردبیل با اعتباری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان با رویکرد عمران و آبادانی روستاها اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت از جمله طرح‌های اجرا شده در روستاها بوده، ادامه داد: امسال آسفالت معابر روستایی استان اردبیل به مساحت ۷۵۰ هزار متر مربع تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: در استان اردبیل یک‌هزار و ۸۵۹ روستا وجود دارد که یک‌هزار و ۱۷ روستا بالای ۲۰ خانوار بوده و با اولویت در این روستاها اجرای طرح هادی را شاهد هستیم.

کیخسروی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای زیر ۲۰ خانوار خاطرنشان کرد: اولویت با روستاهای پرجمعیت و پرمخاطب است اما با توجه به با چشم‌اندازی که در قالب طرح هادی برای روستاها در نظر گرفته شده، انتظار می‌رود عمران و آبادانی حقیقی را در روستاها شاهد باشیم.

منبع: مهر

573461

مطالب مرتبط