اردبیل

سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون انتخابات سابق مربوط به چند دهه قبل بود و با نارسایی‌ در حوزه‌های مختلف همراه بود که در راستای دفاع از حقوق مردم و داوطلبان به‌روزرسانی شده است.
همزمان با روز جهانی صنایع‌دستی؛

رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی به اردبیل سفر می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: همزمان با روز جهانی صنایع‌دستی در ۲۰ خرداد رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی به اردبیل سفر می‌کند.
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: بر اساس شاخص‌های بهداشتی استان اردبیل در سال گذشته بالغ بر ۲.۹ درصد از افراد بالای ۳۰ سال با فشار خون بالا شناسایی شده‌اند.
سخنگوی دولت گفت: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ چند روز پیش برگزار شد این اقدام می‌تواند تأثیر بسزایی در شناساندن ظرفیت‌های گردشگری کشورمان به‌خصوص ظرفیت‌های موجود در اردبیل به گردشگران خارجی داشته باشد

معاون وزیر صمت خبر داد:

احیا بیش از ۳ هزار واحد از صنایع کوچک

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کاهش مشکلات مالی و تامین سرمایه در گردش صنایع کوچک به دنبال ارائه راهکار است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: رویداد "اردبیل ۲۰۲۳" از فردا به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در استان اردبیل آغاز می‌شود و این آغاز یک سال تلاش برای معرفی جاذبه‌های گردشگردی این استان و کشورمان ایران است.

در سومین نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در شهر خجند تاجیکستان در سال ۱۳۹۸، اردبیل به‌عنوان پایتخت گردشگری اکو در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد که مهمترین اتفاق و رویداد برای استان اردبیل در حوزه گردشگری محسوب می شود.