آذربایجان غربی

برگزاری مراسمات مذهبی محرم و صفر از سالیان دور دل سوختگان واقعی دارد و دین اسلام و مذهب شیعه با روش‌های اصولی می‌تواند جوانان را به سمت سعادت دنیوی و اخروی سوق دهد متاسفانه فرهنگ غرب در صدد کمرنگ کردن مراسمات دینی و به خصوص ایام محرم است تا جوانان ما را از خط و مش فرهنگ ایرانی و اسلامی دور و به فرهنگ غربی نزدی‌تر کند.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی؛

رهایی فرد محکوم به قصاص از چوبه دار

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از صلح و سازش نهمین پرونده قتل عمد در استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از کلنگ زنی۲۳ پروژه بهینه سازی شبکه برق روستایی در آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته دولت خبر داد.
معاون بهره برداری و توسعه آب شهرستان؛

اخذ پروانه حفر 5 حلقه چاه آب شرب در خوی

معاون بهره برداری و توسعه آب شهرستان خوی گفت: پروانه حفر 5 حلقه چاه آب جهت مقابله با تنش آبی در این شهرستان اخذ شد.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب؛

اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب کوی زعفرانیه خوی

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: کل شبکه فاضلاب برای کوی زعفرانیه 2 کیلومتر و 600 متر می باشد که تا کنون 400 متر از آن اجرا و مابقی در حال اجراست .
رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا؛

فوت 37 نفر بر اثر بیماری کرونا درآذربایجان‌غربی

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی از فوت 37 نفر بر اثر بیماری کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی؛

انهدام دو باند حفاری غیرمجاز در مهاباد

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: 2 باند حفاری غیرمجاز در روستای عیسی‌کند و گرده‌رش مهاباد متلاشی شد.
استاندار آذربایجان‌غربی از امضای توافق‌نامه راه‌اندازی خط تولید خودرو با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سایپا، شرکت زامیاد و مدیرعامل شرکت آذر محرکه ارومیه خبر داد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی،

افتتاح 96 پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر 207 میلیارد تومان در هفته دولت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ار بهره‌برداری پروژه‌های برق رسانی استان با اعتباری بالغ بر 207 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.
استاندار آذربایجان‌غربی صیانت از منابع ملی و حفظ پویایی سیستم رودخانه و محیط زیست را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای بهره‌برداری از معادن کوهی نیز باید ضوابط قانونی رعایت شود اما متاسفانه کوه زنبیل در حاشیه دریاچه ارومیه علیرغم هشدارهای چندین ساله مورد تخریب سودجویان قرار گرفته است و می طلبد دستگاه‌های نظارتی ورود کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی خبر داد؛

28 فوتی کرونایی در استان طی 24 ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از فوت 28 بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.
رئیس بیمارستان طالقانی ارومیه خبر منتشر شده در فضایی مجازی و فوت 23 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان را تکذیب کرد و گفت: طی 24 ساعت گذشته فقط سه بیمار کرونایی که به دستگاه ونتیلانتور متصل بودند در این بیمارستان جان خود را از دست دادند.