اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر برای پرداخت وام به بازنشستگان استان آذربایجان غربی

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: علاوه بر سهمیه قبلی، ۵۰میلیارد تومان دیگر اعتبار برای پرداخت وام بازنشستگان استان آذربایجان غربی تخصیص داده شد تا هیچ بازنشسته ای در این استان در نوبت وام نماند.
تصویر اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر برای پرداخت وام به بازنشستگان استان آذربایجان غربی

به گزارش سایت خبری پرسون، میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در جلسه با روسا و نمایندگان تشکل های کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی استان آذربایجان غربی افزود: امیدواریم در سازمانی که یکی از اهداف مهم آن آسایش بیمه شدگان و عدالت است با همکاری ذینفعان منشأ خدمات خوبی برای جامعه کارگری و بیمه شدگان باشیم.
وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی امانت دار و نماینده جامعه کارگری است و امیدواریم با همدلی و یکصدایی بتوانیم اهداف سازمان را پیش ببریم.

موسوی اظهار امیدواری کرد: با رونق تولید در کشور تامین اجتماعی نیز شرایط بهتری پیدا کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: خروجی این سازمان برای کارگران ،کارفرمایان و بازنشستگان است و باید با کمک یکدیگر از این سازمان حمایت کنیم.

وی افزود:خوشبختانه مجلس همکاری خوبی در جهت تأدیه بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی دارد و امیدواریم در این دولت با حمایت وزیر محترم کار مطالبات این سازمان وصول شود.

موسوی با بیان اینکه حق باید به حق دار برسد، تاکید کرد: در همین راستا سلامت صندوق چه در حوزه مدیریتی و چه در بخش های اقتصادی برای ما اولویت است.

وی اظهار داشت: ظرفیت های خوبی در استان آذربایجان غربی در زمینه های کشاورزی و معدن وجود دارد و سرمایه گذاری شستا در استانها بر اساس رویکرد عادلانه و ظرفیت های منطقه انجام می شود.

موسوی گفت: یکی از دلایل سفرهای استانی مشخص کردن اولویت های کاری و برنامه ریزی برای انجام طبق نیازها و اولویت‌های هر استان است.

374707