مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی؛

تسریع در احداث تصفیه خانه ماکو با نهایی شدن تفاهم‌نامه با بانک صادرات

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی از سرعت گرفتن احداث تصفیه خانه فاضلاب ماکو با نهایی شدن تفاهم نامه با بانک صادرات خبر داد.
تصویر تسریع در احداث تصفیه خانه ماکو با نهایی شدن تفاهم‌نامه با بانک صادرات

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی لطیف خوش سیرت با بیان اینکه سامانه فاضلاب شهر ماکو شامل احداث تصفیه خانه، خط انتقال و شبکه جمع آوری از مدتها پیش آغاز شده است، اظهار داشت: به‌دلیل محدودیت منابع مالی اجرای این طرح از پیشرفت مطلوبی برخوردار نبوده که در این راستا و برای حل این مشکل، پیگیری های لازم از سوی استاندار، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام و نهایتا منجر به عقد تفاهم نامه استفاده از تسهیلات بانکی به مبلغ یک هزار میلیارد ریال با بانک صادرات شد.

وی افزود : با نهایی شدن این تفاهم نامه طی هفته های آینده، عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه فاضلاب ماکو سرعت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه در کنار این تفاهم نامه از محل اعتبارات دولتی نیز اعتبارات مناسبی تصویب و ابلاغ شده است، اظهار کرد : با استفاده از این اعتبارات بخش دیگری از خط انتقال و شبکه اصلی سامانه فاضلاب ماکو اجرا خواهد شد.

خوش سیرت مدت زمان اجرا و اتمام این طرح را دو سال اعلام و اظهار امیدواری کرد با جذب اعتبارات و اتمام سامانه فاضلاب، تا دوسال آینده شهروندان ماکو از خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار شوند.

375241