امام جمعه اقبالیه:

مهمترین وظایف شورای فرهنگ عمومی تقویت فرهنگ دینی است

حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی ،امام جمعه ورییس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه عنوان کرد:یکی ازمهمترین وظایفی که شورای فرهنگ عمومی دارد، تقویت فرهنگ دینی است.
تصویر مهمترین وظایف شورای فرهنگ عمومی تقویت فرهنگ دینی است

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه عنوان کرد:ضمن حضورباشکوه ومشارکت حداکثری مردم ولایتمدار شهر افبالیه در پای صندوق رای در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تقدیر وتشکر کرد.

حجت الاسلام علی بخشی ضمن عرض تسلیت ماه محرم گفت:امتیاز ماه محرم و مراسم عزای سید الشهداء این است که ما را به عنوان نوکر اباعبدالله و روضه خوان سید الشهداء(ع) در جریان عاطفه و احساس به عشق مردم مسلط می‌کند و بسیاری از هدایت‌ها و رهنمودهای خود را می‌توانیم در عمق عواطف و احساسات جای دهیم، لذا باید از این فرصت استفاده کنیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه افزود: استفاده از فرصت محرم و صفر را باید مغتنم شماریم، چرا که بهترین زمان برای تحریک عواطف و رهنمون شدن افراد به سمت معارف امام حسین(ع) است.
امام جمعه شهر اقبالیه اظهار داشت : با بیان اینکه حکومت حق اصلی ترین مساله است، به هدف و فلسفه قیام عاشورا اشاره کرد و افزود: امام حسین (ع) اعتقادات و عقاید خود را به عنوان تابلو ماندگار در مقابل بشریت آن زمان، آینده و تاریخ قرار داده است.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه ریشه یابی آسیب های اجتماعی را مهم ترین روش کاهش و به حداقل رساندن معضلات کنونی برشمرد و خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه ظرفیت خوبی است تا از طریق تعامل و هم افزایی با نهادهای مختلف بتوانیم در تحقق این مهم گام برداریم.
وی با بیان اینکه ظرفیت فرهنگی بی نظیری در شهر اقبالیه وجود دارد، تصریح کرد: ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی بویژه ورزش های همکانی،دوومیدانی،فوتسال وغیره.. همگانی در بوستان ولایت این شهر از جمله راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی در این شهر می تواند باشد.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه در ادامه جلسه طرح تشکیل اتاق فکر وابسته به شورای فرهنگ عمومی شهر را جهت پرداختن به آسیب ها و نقاط قوت موضوعات فرهنگی واجتماعی جامعه مطرح که توسط اعضاء مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

705832