نظامیان اسرائیل به کرانه باختری یورش بردند

نظامیان رژیم صهیونیستی بار دیگر به کرانه باختری یورش بردند.
تصویر نظامیان اسرائیل به کرانه باختری یورش بردند

به گزارش سایت خبری پرسون، بر این اساس، در موج جدید توحش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری، نظامیان این رژیم به رام الله، مرکز تشکیلات خودگردان فلسطین یورش برده و اقدام به دستگیری گسترده غیرنظامیان کردند.

خبرگزاری فلسطینی وفا در گزارشی در این باره اعلام کرد: نظامیان صهیونیست به شهر مسیحی نشین بیرزیت در شمال و نیز روستای ام الصفا در غرب رام الله یورش بردند.

منابع نزدیک به حزب‌الله لبنان اعلام کردند که حزب‌الله بزرگ‌ترین حمله هوایی و یکی از بی‌سابقه‌ترین حملات خود در درگیری‌های کنونی را به انجام رسانده است.

شهرک نشینان صهیونیست که نقشی فعال در اقدامات تل آویو دارند نیز با یورش به روستای نفر نیمه در غرب رام الله اقدام به ویران کردن دارایی‌های فلسطینیان کردند. طی این حمله شهرک نشینان درختان زیتون روستاییان را قطع کردند.

شهرک نشینان همچنین با حمله به روستای برقه، خودروی فلسطینیان را به آتش کشیدند. شهرک نشینان صهیونیست همچنین با غصب زمین فلسطینیان در روستای حسن در غرب بیت اللحم، ساخت و ساز برای یک جاده جدید را آغاز کردند.

در یکی از اقدامات شنیع نظامیان صهیونیست، یکی از کارکنان اداره وقف اسلامی که امور مسجد الاقصی را اداره می‌کند در محوطه قدس شرقی توسط نظامیان این رژیم به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و اکنون در بیمارستان بستری است.

منبع: خبرگزاری مهر

705848