فرمانده ارتش صهیونیستی در رفح زخمی شد

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی یکشنبه شب اعلام کرد که فرمانده گردان ۵۲ ارتش این رژیم در نبردهای رفح در جنوب نوار غزه زخمی شده است.

تصویر فرمانده ارتش صهیونیستی در رفح زخمی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، منابع رسانه‌ای امروز نیز از کشته و زخمی شدن چند نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال و جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی در این باره آمده است: یک فرمانده گروهان در گردان مهندسی ۶۰۱ با درجه سرگرد در نبردهای جنوب غزه کشته شد.

رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند در پی حمله نیروهای فلسطینی به‌وسیله یک موشک ضدزره، یک نظامی کشته و یک نفر دیگر به‌شدت زخمی شده است.

همزمان رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که یک نظامی ارتش رژیم اشغالگر در حمله موشکی حزب‌الله به یک موضع نظامی در نزدیکی شهرک «زرعیت» در شمال فلسطین اشغالی زخمی شد.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: پایگاه‌های نظامی اسرائیل در «لیمان» و مقر لشکر ۹۱ در پادگان «ایلیت» را با موشک کاتیوشا بمباران کردیم.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در نوار غزه در اکتبر ۲۰۲۳، هر کدام از گروه‌های مقاومت منطقه به نحوی در این عملیات شرکت کرده و در این میان حزب‌الله لبنان نقش مهمی را در درگیر کردن بخش قابل توجهی از توان ارتش رژیم صهیونیستی به خود ایفا کرده است.

با گذشت ۲۷۵ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

705850